Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå, jeg er så forvirret! Jeg har da langt lyst hår til litt under puppene og litt over navlen. Det er blondt i fargen L++ (den lyseste fargen fra hjemme-blekingen "blonde") med brun ettervekst, og bruker for det meste side skill.

Jeg har lenge tenkt på og klippe håre til litt under skuldrene og farge det i en mørkebrun farge. Men jeg vet ikke om jeg kommer til og angre? For som sikkert alle vet så er jo det og farge blondt hår brunt ganske enkelt, men det og farge brunt hår blondt.. vell det er en annen sak.

Er det noen av dere som har gjort noe så drastisk med håre deres? Angret dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blondt langt hår før. Det rakk meg til under puppene og var veldig krøllete. Jeg bestemte meg for å klippe en lang bob (ca til skuldrene) og har aldri vært så fornøyd. Supert med forandringer! Håret vokser ut igjen uansett, og dersom du angrer så er det ikke umulig å få det slik du hadde det :) Go for it!

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier gjør det. Jeg har ganske langt hår og hadde egentlig bestemt meg for å bare stusse det, men så ringte jeg for å bestille time, og plutselig klipte jeg en lang bob idag. Og vet du, selvom det bare har gått noen timer føles det utrolig befriende. Hår vokser, og det er deilig med forandring!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vanskelig å farge bleket hår brunt hjemme, det blir gjerne grønt. Jeg vet ikke om du har slitt hår og evt. hvor slitt, men du bør ha fagfolk til å utføre jobben. I verste fall mister du halve håret. Nå som det er sagt, Professoren her mener du bør gjøre det så sant det er trygt. Du skal se hvor enorm forskjell det blir etter du har klippet det, håret kommer til å føles dobbelt så tykt. Jeg tror ikke du kommer til å angre, det vil gå fort å spare ut igjen om du skulle få lyst til det.

Endret av Professor Orm
Skrevet

I 95 % av tilfellene ser langt hår utrolig mye freshere ut når det klippes.

Skrevet

Aner ikke hva du skal gjøre, jeg er utrolig redd for håret mitt selv - eller tør aldri prøve noe nytt. Men jeg har hatt lyst til å gå til en sånn salong eller person som er på de tv-programmene hvor de bare ser så godt hva du kler med en gang ut fra ansiktsform og farge osv og puss opp din stil folka eller modellene gruer seg og gruer seg men så er det jo alltid kjempe flott!!!!! Vet ikke hvor man finner sånne folk jeg..?

Skrevet

åå, jeg er så forvirret! Jeg har da langt lyst hår til litt under puppene og litt over navlen. Det er blondt i fargen L++ (den lyseste fargen fra hjemme-blekingen "blonde") med brun ettervekst, og bruker for det meste side skill.

Jeg har lenge tenkt på og klippe håre til litt under skuldrene og farge det i en mørkebrun farge. Men jeg vet ikke om jeg kommer til og angre? For som sikkert alle vet så er jo det og farge blondt hår brunt ganske enkelt, men det og farge brunt hår blondt.. vell det er en annen sak.

Er det noen av dere som har gjort noe så drastisk med håre deres? Angret dere?

Jeg gjorde dette i forrige uke. Gikk fra langt blondt hår til skulderlangt og mørkt. Mørkt fordi at jeg egentlig er mørk, og har ikke råd til å stripe det hele tiden. Kort fordi at håret var så ufattelig slitt og ville plutselig ha kort hår.

Angrer jeg? Nja Njo. Litt. Når jeg ser bilder av meg selv med langt hår så bare: åh :sukk: men jeg kler også denne hårfargen, og håret ser mye sunnere og tykkere ut:) så jeg vet ikke hva jeg vil anbefale deg. Tror ikke jeg ville klipt det helt kort, men 10 cm kanskje? Og kanskje ikke helt mørkt, men en mellomting?:)

Anonym poster: 77ec3f5eeee1ec831e68334d23dd0909

Skrevet

Litt under skuldrene er jo fremdeles ganske langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...