Gå til innhold

Hvordan style denne kjolen til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.hm.com/no/product/07169?article=07169-B#article=07169-A

Har denne kjolen, bare i sort! Har veldig lyst til å bruke den litt som hverdags, ikke på skolen, men kanskje på en shoppingrunde eller noe. :)

Men aner ikke hvordan jeg skal style den. Er 19 år, langt mørkt hår, brune øyne, og bruker størrelse M/L i klær, har denne her i 40. Den sitter løst slik som på bildet, men er lengre, den dekker rumpa godt.

Tenker at det kanskje blir for mørkt om jeg bruker sorte strømpebukser, sort kjole, og i tillegg har ganske mørkebrunt hår? Eller? :)

Anonym poster: 55cb8c03400ca895c926b937930fda61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte nylonstrømpebukser og en svart skinnvest hadde sikkert vært kjempefint til den kjolen der og at den ikke blir sånn kjempepyntet av det. Bruk en del hverdagsmykker og vær naturlig sminket. Bruk eventuelt solbriller for å "løse" det opp litt.

Skrevet

Du kan ta en dongeri jakke over! Men det hadde vell kanskje funket best om den var hvit? Du kunne også tatt veldig casual sko til, som feks lave converse eller toms? :)

Skrevet

Du kan ta en dongeri jakke over! Men det hadde vell kanskje funket best om den var hvit? Du kunne også tatt veldig casual sko til, som feks lave converse eller toms? :)

Enig med dette, men trur en lys blå dongeri jakke hadde vært kulere, så ikke alt er hvitt. Bruk lave converse, eller noen fine hudfarga pumps.

Skrevet

Enig med dette, men trur en lys blå dongeri jakke hadde vært kulere, så ikke alt er hvitt. Bruk lave converse, eller noen fine hudfarga pumps.

Ja, var en type blå jeg mente :-) Nude pumps hadde blitt dødskult! Men TS bedde jo om en hverdags stil ;)

Skrevet

Ja, var en type blå jeg mente :-) Nude pumps hadde blitt dødskult! Men TS bedde jo om en hverdags stil ;)

Da var det jeg som misforstod, trudde du mente hvit dongeri jakke. Men da er jeg helt enig med deg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...