Djungelvrål Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Har ingen faste blogger jeg leser. Liker veldig få. Savner en norsk en med ei som er over 30 som ikke legger ut en haug med partysminke videoer men som heller tester forskjellige dyre og billige produkter og prater realistisk om dem, dvs at hun IKKE er sponset av diverse merker. Det må ikke være en rosablogg/livstil blogg, heller en ren sminkeblogg. Tuuusen takk på forhånd jenter
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Hmm, hva med en svenske på vår alder da? http://www.imakeyousmile.se
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Kikket litt, fant bare en masse partysminke videoer....
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Ja ha, jeg bruker steg for steg taggen, for å se bilder på hvordan hun gjør det.
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 Jeg sminker meg ikke sånn kunstnerisk til fest. Blir fllytende eyeliner, punktvipper og litt glitterskygge oftest. Har for spesielle øyne til å kle mye av det andre. Men syns det er moro med tester og forskjellige teknikker med f.eks skyggelegging av ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Ja ha, jeg bruker steg for steg taggen, for å se bilder på hvordan hun gjør det. De fleste vil ikke se ut som en transe, vet du. Anonym poster: aa95b0f2abd0393f1e7d75b1a6d44780
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 De fleste vil ikke se ut som en transe, vet du. Anonym poster: aa95b0f2abd0393f1e7d75b1a6d44780 Ikke?
Gjest BabyBlue Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Vel, jeg laget DENNE tråden for litt siden. Kanskje den er til hjelp?
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2013 Takk de skal sjekkes ut. Fant denne da, har jo sett mye på videoene hennes på klikk men oppdaget bloggen hennes i kveld. Tove er gull http://iknowthatmagazine.blogg.no/
Silje1986 Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Har ingen faste blogger jeg leser. Liker veldig få. Savner en norsk en med ei som er over 30 som ikke legger ut en haug med partysminke videoer men som heller tester forskjellige dyre og billige produkter og prater realistisk om dem, dvs at hun IKKE er sponset av diverse merker. Det må ikke være en rosablogg/livstil blogg, heller en ren sminkeblogg. Tuuusen takk på forhånd jenter Som om jeg skulle skrevet det selv og nei det er ikke så mange av dem der ute. Men www.annasmakeupworld.com/ liker jeg, ganske ny blogg men bra så langt. Pluss at dama er vanvittig flink og hyggelig, det hjelper på Edit: Sorry for direkte link men klarer ikke fjerne det :O sorry! Endret 6. februar 2013 av Silje1986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå