Gå til innhold

Somebody.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er for første gang og kikker på kvinneguidens diskusjonsforum. Leste et innlegg hvor noen spurte om somebody.no er bra, og svaret hun fikk var at det virker ikke så seriøst.

Jeg må bare si at jeg har væart medlem i somebody i ca. en måned nå, og er KJEMPEFORNØYD!! Og det er VELDIG SERIØST!!

Anbefaler alle om å ta en titt på sidene, de har også en demoversjon.

Somebody er billig og bra, og folkene som driver det virker meget fornuftige og ikke minst proffe. De er også raske med å svare på alle mulige og umulige spørsmål. Jeg går sakte men sikkert ned i vekt, på en trygg måte. Anbefales på det varmeste.

Hilsen

Ode

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir min fulle støtte til Ode!!! Har vært medlem på SomeBody én uke; og har gått ned 1,2 kilo...

Virker veldig seriøst; har vært på chatten, samt sendt mail til Camilla - og fått god respons på begge mediene.

Jeg slanket meg 15 kilo på 5 måneder for noen år siden. Da skrev jeg ned alt jeg puttet i munnen; telte ikke kaloriene, men det gikk sport i det å spise sunnest mulig - ville ikke ha skriftlige bevis på mine utskeielser.

Denne kontrollen funket glimrende for meg, og føler at jeg er inne i den samme stimen nå. Jeg og sambo prøver imidlertid på en liten familieforøkelse om dagen, men ser ikke noen grunn til ikke å passe på matinntaket av den grunn :-)

Anbefales!!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

JEg har også meldt meg inn i SomeBody, supert :wink:

Mye bedre enn helsevakten som har et forferdelig design, og ellers de samme funksjonalitetene!

Skrevet

Liker helsevakten mye bedre jeg :-) kan jeg ta med meg hvor jeg vil, kan bruke det uten internett, og cd'en har jeg for livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...