Pølsa83 Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 ..jeg blir superglad om noen tar seg tid til å hjelpe meg litt! Har akkurat kjøpt ny leilighet og trenger endel nytt, men synes dette med farger er forferdelig vanskelig.. Har en stue med en liten "spisestuenisje" i den ene enden. I spisestuenisjen har jeg et hvitt spisebord og hvite stoler. Har også et hvitt vitrineskap, slik at spisestuedelen av stua nå er hvit. Til stua har jeg en mellomgrå sofa, altså hverken veldig mørk eller veldig lys grå. Jeg må kjøpe nytt stuebord og tv-benk. Men hvilken farge skal jeg velge? Hvitt er jo det enkleste, men ser for meg at det lett blir møkkete av små barnehender...? Veggene er per nå hvite (eggeskall) men skal males. Fargetips? Hovedspørsmålet mitt er vel egentlig hvilke farger på sofabord/tv-benk som funker til grå sofa. På forhånd tusen takk for svar og en riktig god kveld til alle.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Jeg ville gått for hvitt på de andre møblene også for å få en helhet :-) Når det gjelder fargevalg på veggene så er det "greige" som er veldig in nå, men du må gå for det du selv liker! Jeg har selv en beige tapet med lysere mønster i på flere vegger i stua, og caffe latte på en panelvegg. Noen vil vel mene at den fargen er veldig ut nå, men jeg er fornøyd med fargen og liker den godt :-) Har den i andre rom i huset også. Ellers liker jeg grått som også er fint på veggene. Har mye grått og beige i huset mitt og en del planter og innslag av lilla og brunt av og til, men jeg er ingen interiørekspert, så det er sikkert en del som vil si at stilen min er kjedelig :-P Anonym poster: 293038ecfa6495166bcf7fe72c43c99e
Gjest bambam Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Alle farger passer med grått og hvitt, så du kan velge akkurat den fargen du vil! Er du litt usikker og syns det er vanskelig å få en helhet så ville jeg gått for jordfarger, da de passer sammen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå