Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var ganske så klassisk:

Jeg hoppet i høyet med storebror ;)

Hva med deg?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, bare lillebroren.

Anonym poster: e0a2c833d40eab4e45e14277f6437e1a

• Liker 8
Skrevet

Haha. Denne tråden kan bli bra! Jeg klinte med bestekompisen hans rett foran trynet på ham (Det beste var at jeg og kompisen hans planla at vi skulle gjøre dette bare for å gjøre ham pissed. Bestekompisen hans digget meg, og syntes at han fortjente en smell i trynet).

Det ble slutt mellom meg og x-en, og kompisen hans kutta han ut som venn xD (Det skal sies at det var verre ting enn bare utroskap inni bildet som gjorde at kompisen hans ikke orket tanken på at de skulle være venner lenger)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tisset på hodeputen hans :laugh:

Anonym poster: e54e5a6865b4df8e333315b646d1f0b1

• Liker 26
Skrevet

Haha. Denne tråden kan bli bra! Jeg klinte med bestekompisen hans rett foran trynet på ham (Det beste var at jeg og kompisen hans planla at vi skulle gjøre dette bare for å gjøre ham pissed. Bestekompisen hans digget meg, og syntes at han fortjente en smell i trynet).

Det ble slutt mellom meg og x-en, og kompisen hans kutta han ut som venn xD (Det skal sies at det var verre ting enn bare utroskap inni bildet som gjorde at kompisen hans ikke orket tanken på at de skulle være venner lenger)

Håper på det beste!

Haha, for en herlig hevn! Han fortjente det nok ;)

Skrevet

Hevn var ikke et tema. Hevn ødelgger deg selv. Hevn gjør ingen nytte.

Anonym poster: e6d1c53fa24f583732b439bbd55b9c8b

• Liker 10
Skrevet

Jeg tisset på hodeputen hans :laugh:

Anonym poster: e54e5a6865b4df8e333315b646d1f0b1

Haha, oi!! :laugh:

Skrevet (endret)

Hevn var ikke et tema. Hevn ødelgger deg selv. Hevn gjør ingen nytte.

.

Anonym poster: e6d1c53fa24f583732b439bbd55b9c8b

Alle kan bli barnslige og ønske hevn, det er en del av å være et menneske.

Endret av Lyriana
  • Liker 19
Skrevet

Jeg: Samboer, god jobb, bra plass å bo, livet smiler.

Han: Ene mislykkede forholdet etter det andre, flytter fra sted til sted, dårlig jobb.

Ja, det er lenge siden, men det gjør godt likevel.

Anonym poster: c6de52ff6f6b7d9462b2194c7957d2cc

• Liker 8
Skrevet

Hadde intervensjonen fra helvete sammen med hun han var utro med, etter at vi hver for oss hadde stresset han en hel dag... med å ville møte han på samme sted. Han ble sammen med en ung bimbo som var lettere å lure, men begynte å savne meg. Jeg sa vi godt kunne være gode venner, og ga han hver intime detalj om mine nye spennende opplevelser fra singellivet. Det svei, det merket jeg godt :)

Skrevet

Byttet passord på PCen hans.

(Det skal sies at PCen var passe gammel, at jeg hadde vært den eneste til å bruke den gjennom hele tiden vi bodde sammen, og at han skyldte meg noen tusen.)

Skrevet

At jeg giftet meg, etter å ha sagt at jeg aldri skulle gifte meg noensinne......

Anonym poster: 44f491c832052682eec3af1d1d0c9f70

• Liker 6
Skrevet

Jeg: Samboer, god jobb, bra plass å bo, livet smiler.

Han: Ene mislykkede forholdet etter det andre, flytter fra sted til sted, dårlig jobb.

Ja, det er lenge siden, men det gjør godt likevel.

Anonym poster: c6de52ff6f6b7d9462b2194c7957d2cc

Ikke for å ødelegge gleden, men dette trenger ikke nødvendigvis bety at han har det kjipt, det er kanskje bare slik du har valgt å se det.

Kanskje han koser seg med nye forhold og nye damer, det er jo som kjent ofte i begynnelsen av forholdet at man er lykkelig. Og hvem vil vel ikke oppleve flere steder enn å gro fast på ett.. Og dårlig jobb...tja...kanskje jobben er av mindre betydning i hans ellers så lykkelige liv. Jeg har en god jobb, som dessverre gjør at jeg er blitt litt bundet til den...vanskelig å finne noe like bra, men kjeder meg litt etter mang år igrunn...skulle gjerne hoppet litt rundt og prøvd nye ting uten å være bundet til noe. Sååå kanskje han tenker at det er han som trakk det lengste strået...after all ;)

Skrevet

Inviterte han på middag, sterkt krydret og med noen spesielle ingredienser.. La oss si han spiste kroppsvæsker og kroppsavfall. Hadde laget egen vegetarrett til meg ;)

Anonym poster: 98a56585cacc271fc2b9e4fabc8f240e

• Liker 8
Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden, men dette trenger ikke nødvendigvis bety at han har det kjipt, det er kanskje bare slik du har valgt å se det.

Kanskje han koser seg med nye forhold og nye damer, det er jo som kjent ofte i begynnelsen av forholdet at man er lykkelig. Og hvem vil vel ikke oppleve flere steder enn å gro fast på ett.. Og dårlig jobb...tja...kanskje jobben er av mindre betydning i hans ellers så lykkelige liv. Jeg har en god jobb, som dessverre gjør at jeg er blitt litt bundet til den...vanskelig å finne noe like bra, men kjeder meg litt etter mang år igrunn...skulle gjerne hoppet litt rundt og prøvd nye ting uten å være bundet til noe. Sååå kanskje han tenker at det er han som trakk det lengste strået...after all ;)

Godt sagt!

Anonym poster: 13d7ce5cd2588289ed85505091d5a808

• Liker 4
Skrevet

Pussa toalettet med tannkosten hans, og satte den på plass.

• Liker 8
Skrevet

Fikk ham sparket fra jobben hans, han vet den dag ikke at det var jeg.

Anonym poster: c9196790dccd6b9b56e5a6a40e432344

• Liker 10
Skrevet

Fikk ham sparket fra jobben hans, han vet den dag ikke at det var jeg.

Anonym poster: c9196790dccd6b9b56e5a6a40e432344

Hvordan fikk du til det? Satt du med mye info om snusk eller?

Gjest mann 30
Skrevet

Huff det var mye, men kan ikke si jeg angrer. Hun var notorisk utro med 3 menn i 2.5 års perioden vi var sammen og samboere. Hun innrømmet alt til etter en kompis tok henne på fersken.(nekta først å sverga på sin døde bestemora osv)

Jeg

1: Møtte opp på arbeidsplassen til han hun sist var utro med i en butikk å lagde spetakkel.

2: Sendte brev til mora som digga meg (sa jeg var svigermors drøm, snill med alle, passa på de svake isamfunnet osv som forsåvidt er sant) mye pga jeg fikk dattera hennes på rett kjøl. Hun klikket på dattera.

3: Fikk hun sparket fra jobben som jeg forsåvidt ordnet til henne via kontakter som gjorde at hun havnet i samme økonomisk uføre som før hun møtte meg.

4: Heiv hun ut av leiligheten min(selvfølgelig) på dagen som gjorde at hun nå bor i bofellesskap i en alder av 33(ikke at det er noe gale med det, men hun var blitt godt vant)

5: Knuste en hel del ting som var hennes(verdi ca 25 000)

6: Ja og kuttet kontakten på dagen. Har sikkert fått 956 mld av henne i ettertid om hvor mye hun angrer men har ikke gitt livstegn fra meg på de 2 årene som har gått, som jeg vet har knekt henne litt.

Så gikk ikke helt hennes vei. Hun er enda arbeidsledig å bor i folkefellesskap, imens jeg akkurat har kjøpt meg enebolig utenfor Bergen og såvidt begyntt å date igjen. Høres sikkert ut som er rasshøl nå, men er egentlig en ganske sindig og gjennomtenk person. Men det klikket for meg :/ Var heller ikke noe tøffel som lot meg overkjøre. Er ganske bestemt av meg å sliter ikke på damefronten, men hun var en god skuespiller.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...