Gjest saya Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har testet ett brød med endel protein og få kalorier. Laget av bla egg, kesam, kruskakli og div kjerner og frø.... La det inn i en kalorikalkulator og kom til rundt 70 kcal pr skive. Og det er jo fint men så også at det ble ca 60 % fett... (Brukte vektklubb sin hvor man kan legge inn egen oppskrift). Er dette noe jeg bør nngå når jeg vil ned i vekt? Jeg har god erfaring med å redusere karboinntaket (ikke lavkarbo) og telle kalorier, men ødelegger alt dette fettet? Håper noen skjønner hva jegcprøvde om, ble litt klønete dette
Gjest *Maja* Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg har testet ett brød med endel protein og få kalorier. Laget av bla egg, kesam, kruskakli og div kjerner og frø.... La det inn i en kalorikalkulator og kom til rundt 70 kcal pr skive. Og det er jo fint men så også at det ble ca 60 % fett... (Brukte vektklubb sin hvor man kan legge inn egen oppskrift). Er dette noe jeg bør nngå når jeg vil ned i vekt? Jeg har god erfaring med å redusere karboinntaket (ikke lavkarbo) og telle kalorier, men ødelegger alt dette fettet? Håper noen skjønner hva jegcprøvde om, ble litt klønete dette Så lenge det totale kaloriundskuddet ikke blir overskudd så spiller det ingen rolle Så kos deg med brødet du Endret 4. februar 2013 av *Maja*
Gjest saya Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Så lenge det totale kaloriundskuddet ikke blir overskudd så spiller det ingen rolle Så kos deg med brødet du Så flott da! For brød er det jeg virkelig savner når jeg prøver å kutte ned. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå