-Boy- Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Noen bra tips til uparfymert håndkrem for menn til tørre hender? Bruker Eucerin Repair Hand Creme fra abotek men synes denne er fet av seg! Den tørker liksom ikke inn og man føler at hendene hele tiden er innsmurt så de etterlater fingeravtrykk på alt!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Du kan jo prøve L'Occitane Dry Skin Hand Cream: http://toughguy-skincare-reviews.com/skincare-men-where-it-goes/loccitane-dry-skin-hand-cream-review/ Anonym poster: 1d0a17a092d053f9bfb1855f4eae89c4
Kaisamaia Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Spenol eller Body Shop sin Hemp Hand Cream. :-)
Karmosin Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Neutrogena trekker bedre inn enn Eucerin, synes jeg. Hvis du tåler parfyme og bare foretrekker håndkrem uten anbefaler jeg å prøvesnuse på Sebamed og se om du kan leve med lukten av den, det er den håndkremen av alle jeg har prøvd som trekker best inn. Hemp fra Body Shop lukter INTENST og jeg orker nesten ikke å være i samme rom som noen som akkurat har tatt den på. Lukt på den før du eventuelt kjøper, TS.
Neket Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Har en Aco håndkrem fra apotek som er fet, men trekker fort inn.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Atrix, grønn tube som du får på apotek og i dagligvareforretninger. Akkurat passe fet, lukter ikke. Anonym poster: 9b439c3c0854f9d46b4500446b88874c
Surriball Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Hvisdu harveldig tørre hender, burde du egentlig smøre med fet krem. Apobase eller locobase fra apoteket er bra. Locobase trekker saktere inn, men virker bedre selv synes jeg tynne kremer som spenol lindrer i fem minutter, og så er jeg like tørr... Du får gjøre en vurdering
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Noen bra tips til uparfymert håndkrem for menn til tørre hender? Bruker Eucerin Repair Hand Creme fra abotek men synes denne er fet av seg! Den tørker liksom ikke inn og man føler at hendene hele tiden er innsmurt så de etterlater fingeravtrykk på alt! decubal handcreme organisk. parfyme og luktfri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå