Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Er veldig glad i konserter,og prøver å dra på minst en "stor" konsert i året,og diverse små konserter og festivaler om ting skal passe slik.

Så da er mitt spm,hvilke konserter skal du på i år? Som du kanskje allerede har billett til og bare sitter å tripper etter å komme deg på? :)

Selv har jeg billetter til Green Day,og må si jeg virkelig ser frem til den konserten :)

Så få høre,kanskje jeg må kjøpe meg noen flere billetter om det kommer noen gode tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til Roger Waters - The Wall :D

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg gleder meg til Roger Waters - The Wall :D

Det blir sikkert stas! :)

Hadde store planer om å kjøpe billetter til min far i bursdagsgave jeg,men ble dessverre ikke det. Han er jo "blodfan" så tror han hadde likt det :)

Kunne nok egentlig tenkt meg det selv også,bare for opplevelsen,men andre konserter blir nok prioritert da jeg er litt lei musikken,selv om det såklart blir en annen opplevelse live :)

Skrevet

Det blir sikkert stas! :)

Hadde store planer om å kjøpe billetter til min far i bursdagsgave jeg,men ble dessverre ikke det. Han er jo "blodfan" så tror han hadde likt det :)

Kunne nok egentlig tenkt meg det selv også,bare for opplevelsen,men andre konserter blir nok prioritert da jeg er litt lei musikken,selv om det såklart blir en annen opplevelse live :)

Ja blir noen annet live, var der på iste The Wall også. Jeg syns det er meget moro og være på konserter, men jeg bor mildt sakt idiotisk, ser for eksempel at det er konserter i bla oslo hver uke som jeg kunne tenkt meg og vært på. Men slik er det ikke, kan vel ikke få i bøtter og spann :)
Skrevet

Jeg går bare og venter på at Placebo skal smelle opp en turnéliste, og krysser fingrene hardt for opptil flere datoer i Skottland/nord-England :nigo:

Planes kommer til byen i begynnelsen av mars, frister litt å se dem også, får se om jeg har tid :)

Skrevet

Skal på Kiss i Juni :)

Og uka etter skal jeg til Downloadfestivalen i England for og se bla; Iron Maiden, Rammstein, Slipknot, Stone Sour, Alice in Chains, Hardcore Superstar, 3 doors down, HIM. Kommer 70-80 band der liksom. :)

Skrevet

Springsteen i april. Ønsker meg Coldplaykonsert :)

Anonym poster: 7e94dd8af9a9e3c06acd13996dc7df7c

Gjest LadySizz
Skrevet

Skal på Kiss i Juni :)

Og uka etter skal jeg til Downloadfestivalen i England for og se bla; Iron Maiden, Rammstein, Slipknot, Stone Sour, Alice in Chains, Hardcore Superstar, 3 doors down, HIM. Kommer 70-80 band der liksom. :)

Wow,det virket som en festival etter min smak.. Må søke opp på nett å sjekke ut umiddelbart :)

Skrevet

Planen er Kuggnäsfestilvalen, karmøygeddon. Og vist sabaton kommer til Norge flere ganger enn bare i haugesund så blir det en enkel konsert med dem også :biggrin:

Skrevet (endret)

Foreløpig skal jeg på Muse i juli :)

Endret av Crizpo
Skrevet

Jeg hadde så lyst å dra på Kendrick Lamar konserten i Oslo, men utsolgt :(

Skrevet

Jeg hadde så lyst å dra på Kendrick Lamar konserten i Oslo, men utsolgt :(

Da er vi to :/ Fikk heldigvis sett han på Hovefestivalen i fjor, men skulle gjerne likt å se han igjen. Han hadde utrolig god kontakt med publikum og dro til og med to personer fra publikum opp på scenen så de kunne rappe med han :O

Skrevet

Da er vi to :/ Fikk heldigvis sett han på Hovefestivalen i fjor, men skulle gjerne likt å se han igjen. Han hadde utrolig god kontakt med publikum og dro til og med to personer fra publikum opp på scenen så de kunne rappe med han :O

Og nå ble jeg ennå mer missunlig på alle som skal!

Skrevet

High on Fire nå i februar og en dag på Inferno-festivalen er det jeg har billetter til nå. Vurderer Slayer i Oslo til sommeren, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Skal på festival i utlandet nå til helgen også blir det nok Ash Borer // Fell Voices - 5. april. Muligens Dinosaur Jr. - 21. feb.

Skrevet

Skal på festival i utlandet nå til helgen

Nidarosian?

Anonym poster: 3a4dbb42d252b5d57992724b6b746d05

Skrevet

Det blir nok noen konserter med Roger Waters i år - Kroatia, Norge, Tyskland og England. (Jaja, jeg vet det tok litt av, men vi er en gjeng som tar det som tar det i sammenheng med ferien :fnise: ) Var heldig og fikk plasser på rad 1 på Telenor, siste dag, så det kan nok bli spennende!

Det kan nok hende det blir fler også, men ikke sikkert det blir noen store, internasjonale. Føler vel at jeg har brukt nok penger nå..

Skrevet

Meshuggah i mai blir det hvertfall.

By:Larm neste uke kanskje, siden Slayer skal på Øya i sommer så vurderes det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...