Sarafina Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Så nå har jeg ca 350 Facebook-kontakter på telefonen min, og jeg trenger jo ikke alle disse folka i telefonboka mi, da 320 av dem ringer jeg likevel aldri til!! Kom borti en sånn knapp uten at jeg helt mente det. Hvordan kan jeg få bort dette? Noen som vet? Håper det
TMB Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Android? Gå på innstillinger -> kontoer og synkronisering og fjern Facebook-synk derfra.
Sarafina Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Nei jeg har iPhone... Vet du hvordan jeg gjør det med iPhone? Og tusen takk for svaret du sendte
TMB Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Hva med å prøve innstillingene inne i selve Facebook-appen?
Sarafina Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2013 skal prøve å se om det går... utrolig takknemlig for hjelpsomme mennesker her inne
Sarafina Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2013 finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det jeg... Noen som vet? Noen ganger er teknologien utrolig irriterende... For hvem er det som pleier å ringe til alle sine hundrevis av Facebook- "venner"??
Sarafina Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg fant ut av det! Så til evt. andre som sliter med det samme: Gå inn på Kontakter på telefonen din, deretter Grupper. Så huker du bort det krysset med Facebook. Da blir det som vanlig igjen, uten alle FB-bekjentes telefonnumre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå