Gå til innhold

Hvor mange kalorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk sier man skal ligge 500 kalorier i underskudd pr dag når man vill ned i vekt, men om jeg gjør dette havner jeg på ca 1100 kalorier. er ikke dette altfor lite å spise hver dag? har beregnet en halvtimes lett trening inn i dette regnskapet, men jeg er lav og veier ikke så mye fra før av, har bare et par kg som skal ned, og ja jeg trener allerede. men går det ikke an å gå ned i vekt med mindre jeg ligger på et så sykt underskudd? har hørt det er farlig å spise mindre enn 1400 kalorier om dagen...

Anonym poster: 73edbccd2ff1813cd100650ed4fb772a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk sier man skal ligge 500 kalorier i underskudd pr dag når man vill ned i vekt, men om jeg gjør dette havner jeg på ca 1100 kalorier. er ikke dette altfor lite å spise hver dag? har beregnet en halvtimes lett trening inn i dette regnskapet, men jeg er lav og veier ikke så mye fra før av, har bare et par kg som skal ned, og ja jeg trener allerede. men går det ikke an å gå ned i vekt med mindre jeg ligger på et så sykt underskudd? har hørt det er farlig å spise mindre enn 1400 kalorier om dagen...

Anonym poster: 73edbccd2ff1813cd100650ed4fb772a

Det er et råd for et gjennomsnittsmenneske, i den grad slike fins i virkeligheten. Du som er liten av vekst skal selvsagt ikke ha et like stort underskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...