Gå til innhold

Miljøsynder i Russland?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på dette en stund, men aldri tatt meg tid til å undersøke. Velger derfor å starte researchen min her :)

Hvilke miljøproblemer har Russland? Jeg vet det har vært en del diskusjon om atomkraftverk, men hva mer?

Og hva mener du er verstingen?

_

Jeg starter googlingen herfra :)

Anonym poster: 2edad83e0ff7cacb291440a96522b40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Russland har div atomdrevene skip som ligger og ruster i nord, ikke så langt fra norge faktisk, det er ikke penger eller planer om å ta vare og fikse dette problemet.

Det er også nesten ingen forvaling eller systemer for å beskytte naturen, bedrifter gjør det de vil uten oversyn, noe som fører til masse forurensning og ikke noe måte å rense det opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på natur og ungdom sine sider, de haretsamarbeidsprosjekt med en lignende gruppe i russland. Så der står det nok masse :)

http://nu.no/russland/category240.html

Anonym poster: 890c129d31aa9acdccc64c4f189c42e5

Takk for tips! Jeg har lest en del der, men det står mest om atomkraftverk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland har div atomdrevene skip som ligger og ruster i nord, ikke så langt fra norge faktisk, det er ikke penger eller planer om å ta vare og fikse dette problemet.

Det er også nesten ingen forvaling eller systemer for å beskytte naturen, bedrifter gjør det de vil uten oversyn, noe som fører til masse forurensning og ikke noe måte å rense det opp igjen.

Takk!! Jeg skal se litt mer på dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...