Gå til innhold

Utdrikkingslag - når får man invitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bedt i et bryllup i juni. Hvor lang tid i forveien er det vanlig å få vite når utdrikningslaget skal være? Vi er flere som bor langt unna der brudeparet bor. Når er det naturlig å få en invitasjon?

Anonym poster: 245f1a7ff0fda36030f780a6390b9942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. sikker på at du får noen da ... ? Det er ikke alltid man har utdrikkingslag, og ikke alle blir invitert - kanskje du slipper ;)

• Liker 2
Skrevet

.. sikker på at du får noen da ... ? Det er ikke alltid man har utdrikkingslag, og ikke alle blir invitert - kanskje du slipper ;)

Jeg vil tro det, siden hun selv har vært forlover og holdt det for den kommende bruden. Hun er liksom typen til det og jeg tror hun hadde blitt skuffet hvis det ikke blir. Poenget er uansett at dette er i god tid før fellesferien og det er over 100 mil unna for flere av oss, så da er det greit å få vite om det i rimelig god tid.

Anonym poster: 4b4af177c0e74b34bd721819b8c421c3

Skrevet

Vet du hvem som skal være forlover? Hvis så er tilfelle så hadde jeg bare tatt kontakt med henne og spurt hva planene rundt utdrikningslag er.

Da får du tid nok til å planlegge og mulighet til å ordne billigere flybilletter ;-)

Anonym poster: ec0141a279a9e9fc2ea8421ce2a92ee3

Skrevet

Her er det ikke vanlig å be de som bor langt unna i utdrikkningslag...

Skrevet

De fleste pleier å informere om datoen og byen 5-6 måneder før, for å sikre at flest mulig kan delta. Kun en gang (av minst 15 utdrikningslag) har jeg opplevd beskjed om datoen under 3 måneder før. Da var det en del som ikke kunne fordi de hadde andre planer.

Og i vennegjengen inviteres alle, uansett hvor langt unna man bor. Men det er stor forståelse for at man ikke kommer dersom det krever en lang og dyr reise.

• Liker 1
Skrevet

Vet du hvem som skal være forlover? Hvis så er tilfelle så hadde jeg bare tatt kontakt med henne og spurt hva planene rundt utdrikningslag er.

Da får du tid nok til å planlegge og mulighet til å ordne billigere flybilletter ;-)

Anonym poster: ec0141a279a9e9fc2ea8421ce2a92ee3

Her er det ikke vanlig å be de som bor langt unna i utdrikkningslag...

Jeg vil tippe at det blir hun som bruden var forlover for. Jeg kjenner ikke henne i det hele tatt, så synes det blir litt rart å spørre henne på fb når jeg ikke en gang vt det sikkert.

Denne damen bor enda lenger unna enn meg, så tror nok ikke det er noe faktor her.

Takk for svar, Athene. Det var ihvertfall slik jeg gjorde det da jeg var forlover og slik det har vært i de jeg har vært i senere.

Anonym poster: 4b4af177c0e74b34bd721819b8c421c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...