Barbie Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Jeg har broder'n på besøk, og vi forsøker å farge håret hans blondt. Nå har vi prøvd to typer fargemiddel, men ingenting skjer. Han er rødhåret. Jeg mener å ha hørt en gang, at rødt hår ikke kan farges blondt... Noen som vet? Takker for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Det ahr jeg også hørt, stemmer ikke det da
Barbie Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2004 Takk for svar, Gamle Alex. Jo, det ser ut til å stemme gitt. Her skjer det ingen forandring. :evil: Nå skal vi prøve et tredje og siste blekemiddel, så får vi se. Etter dette tør jeg ikke mer.. -Tenk om han mister håret??!!
NullHull Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Du sier "farger". Er det lysfarging du bruker, eller bleking? For blekemiddel tar jo bort pigmentene i håret, uansett hårfarge. Dog med varierende resultat etter hva som er den naturlige hårfargen. Jeg har en venninne med ganske så rødt hår, og hun tar da stadigvekk blonde striper iallfall (hos frisør vel og merke...)
liv Skrevet 18. mars 2004 #5 Skrevet 18. mars 2004 farging kan ikke gjøre rødt hår lyst men bleking skal hjelpe. Må ha det i max virketid
AlleyCat Skrevet 18. mars 2004 #6 Skrevet 18. mars 2004 Da er du nok nødt til å bleke håret, og for all del gjør det hos frisør. Rødt hår er svært vanskelig å bleke fordi fargen er så dominerende, så ikke gjør det hjemme, da risikerer du å måtte bruke så mange pakker bleikemiddel at håret begynner å ramle av.
Gjest Xavia Skrevet 18. mars 2004 #7 Skrevet 18. mars 2004 Har ikke lesta alle svarene, men dere må BLEKE, ikke farge dersom dere skal ha noe hell!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå