AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Del Skrevet 4. februar 2013 ...er det noen som har tips til hvordan jeg kan få kjøkkenkluter og annet som er misfarget hvitt igjen uten å ty til all verdens giftige kjemikalier? Er klorin veldig skadelig for miljøet? Anonym poster: 0bb8d608712b0273aa5e78558c43f317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 5. februar 2013 #2 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg bleker kluter med noe jeg har kjøpt på helsekosten. Merket heter Sonett. Bleker med oksygen i stedet for klor. Jeg tror Ecover også har et blekemiddel. Ecover får du bl.a. kjøpt på Meny og helsekost. Her står det litt om bruk av klorin: http://www.detgroennehus.dk/Klummer/klum-Klorin.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 6. februar 2013 #3 Del Skrevet 6. februar 2013 Tusen takk for svar! Hadde i grunn en mistanke om at klorin måtte være bra giftig, har bare ikke hatt en flaske å kikke bakpå på mange år. (Og var for lat til å søke det opp, tydligvis) Ecover har jeg allerede noe vaskesaker fra, så da skal jeg se om ikke de har blekemiddel også neste gang jeg går forbi der jeg kjøper det. Om ikke ser jeg om jeg får sporet opp Sonett. Jeg bleker kluter med noe jeg har kjøpt på helsekosten. Merket heter Sonett. Bleker med oksygen i stedet for klor. Jeg tror Ecover også har et blekemiddel. Ecover får du bl.a. kjøpt på Meny og helsekost. Her står det litt om bruk av klorin: http://www.detgroenn...klum-Klorin.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 6. februar 2013 #4 Del Skrevet 6. februar 2013 ...også skjønner jeg virkelig ikke hvorfor jeg stilte spørsmålet anonymt, sist jeg sjekket var det ikke særlig flaut å bleke kjøkkenkluter, var det vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 6. februar 2013 #5 Del Skrevet 6. februar 2013 Det var et veldig godt spørsmål, jeg lurte nemlig på det samme mari kontrari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå