Windy Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Med litt inspirasjon fra en annen tråd her lurer jeg på om noen har erfaringer med såkalte utrenskningskurer som de vil dele? Fikk litt lyst til å prøve dette igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har ikke prøvd, men sdet står mer om det på KLIKK sidene... Jeg har veldig lyst til å prøve en sånn kur jeg og - hadde sikkert vært godt for både kropp og sjel å rense opp litt.. HER er det en lenger sak om renselseskur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har prøvd tonidren tablett kur. Var veldig enkel og følge og det eneste jeg merket var at jeg måtte tisse noe veldig hele tiden. Så jeg fikk sikkert ut en masse ugg ugg. Men energien venter jeg fremdeles på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 21. mars 2004 #4 Del Skrevet 21. mars 2004 Har akkurat gått 2 uker på BioDrain. Merket at jeg ble mere tørst, måtte oftere på do og har hatt mye vondt i hodet. Har egentlig ikke merket noe forskjell på kroppen, men har da fått litt bedre samvittighet (føler jeg har renset litt opp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå