Gå til innhold

løs eller trang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best, løs eller trang fitte?

Anonym poster: 1088a0662b1517e542728291e97b7c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trang er vel best fysisk sett (men heller ikke for trang da). Men personlig liker jeg litt løsere og "brukte" fitter, særlig hvis kvinnen i tillegg har hatt veldig mange partnere ;)

Skrevet

Trang er vel best fysisk sett (men heller ikke for trang da). Men personlig liker jeg litt løsere og "brukte" fitter, særlig hvis kvinnen i tillegg har hatt veldig mange partnere ;)

Brukt fitte? Selv har jeg ikke merket at den har blitt løsere etter hvert, og kan ikke forstå at det skulle være vanlig heller...

Skrevet

Hehe, beste jeg har lest.

Man blir ikke videre av å ha mye sex, men er sånn man er og antall sexpartnere har ikke noe å si for hvor vid man er.

Anonym poster: 10c6c311325cb915a93cc3307734be5c

Skrevet

Hehe, beste jeg har lest.

Man blir ikke videre av å ha mye sex, men er sånn man er og antall sexpartnere har ikke noe å si for hvor vid man er.

Anonym poster: 10c6c311325cb915a93cc3307734be5c

Hehe, er veldig klar over det. Men når jeg knuller damer som har spredd beina for mange menn og som i tillegg er løs nedenttil liker jeg å tenke det, og derfor foretrekker jeg løse kvinner (i dobbelt forstand). :)

Skrevet

... Trang. Selvfølgelig.

Skrevet

Med min stake, så setter jeg pris på en løs og ikke for trang.......

Anonym poster: 9d76992f3c95c83c9b42156ffeabf23a

Skrevet

Er ikke vid best, min er vid som en gammel brønn. Er det bra?

Skrevet

Hva er trang da?

Anonym poster: 1f39cfd801be05890ead36ce228e2755

Skrevet

Er ikke vid best, min er vid som en gammel brønn. Er det bra?

Ja, det er bra, tror nok jeg ville likt din ... men det det er ikke så interessant å sjekke.

Anonym poster: 2bd5a39606f01c0656fd7caf095f662d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...