Gå til innhold

Clas ohlson og tastatur

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm kjøpte tastatur på Clas Ohlson. Der var det svenske æ, ø og å på tastatruret. De norske fulgte med løst i en pose. Clas Ohlson i et nøtteskall! Jaja..billig var det ihvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå er jo Clas Ohlson svensk da, så så veldig rart er det vel ikke. Og det er jo nettopp som du sier, for å holde det så billig som mulig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Amerikanse produsenter selger vel ikke amerikansk tastatur i norge. Og jo! jeg syns faktsik det er rart...

Skrevet

Amerikanske produsenter har vel ofte ikke en butikk som kun selger sine egne merker, slik som Clas Ohlson gjør. Men såklart, du skal få være så overrasket du vil, selvfølgelig :)

Skrevet

Greie nok, hvis man ikke lider av ekstrem skrivekløe. De holder ikke i åresvis desverre, for tastene begynner å henge seg opp etterhvert som plasten blir slitt i tastemekanismen. Brødsmuler og drikkevarer er total katastrofe for dem.

Joa, de er vel kanskje verdt prisen (såvidt).....

Skrevet

Har trådløst tastatur fra Clas Ohlson, ikke av de aller billigste, og det fungerer veldig bra. Og det er mye bedre å skrive på enn de billigtastaturene som følger med når man kjøper (billig) PC-pakke.

Skrevet
Greie nok, hvis man ikke lider av ekstrem skrivekløe. De holder ikke i åresvis desverre, for tastene begynner å henge seg opp etterhvert som plasten blir slitt i tastemekanismen. Brødsmuler og drikkevarer er total katastrofe for dem.

Joa, de er vel kanskje verdt prisen (såvidt).....

Og hva har drikkevarer og brødsmuler i et tastatur å gjøre?

Anyway, så har jeg trådløst tastatur og mus derfra. Tastaturet er greit nok. Musa fungerer nesten ikke.. :evil:

Skrevet
Musa fungerer nesten ikke.. :evil:

Ikke min heller, før jeg skjønte at jeg måtte bytte batterier hver uke... :hoho: :evil:

Skrevet

Ikke min heller, før jeg skjønte at jeg måtte bytte batterier hver uke... :hoho: :evil:

Hehe.. har oppladbar mus jeg :sjarmor:

Neida, den funker når den står med strøm tilkoblet, men ikke ellers. Tydelig at det er dårlige batteri.. Men den har vært slik fra jeg fikk den. Rart at de selger utstyr som har behov for mer spenning enn batteriene som følger med..

Skrevet

Min trådløse mus fungerer helt fint den! Lader den vel et par ganger i uka, kanskje.

Skrevet

Og hva har drikkevarer og brødsmuler i et tastatur å gjøre?

Det vet vel ikke jeg! :roll:

Du får spørre dem du.

:tunge1:

Skrevet

Hvis man har en trådløs mus som ikke har oppladbare batterier, ta ett batteri ut etter bruk. Da holder de i ukesvis. KEDen lyser selv om maskinen er avslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...