Gå til innhold

Vil bli mer feminin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten aldri brukt kjole eller skjørt. Nå vil jeg prøve å kle meg mer feminint. Men jeg finner ikke noe fint i butikkene.

Hvor finner jeg fine ullkjoler f.eks? Som jeg kan bruke sammen med ullstrømpebukser og støvletter.

Eller tights og tunika kan vel også være feminint.. men finner ingen fine tunikaer. Finner bare store løse uformelige sekkelignende plagg for tiden.. Fasong er viktig.

Hjelp meg please?

Anonym poster: 39e1cf8244e4ef7dfdd99427a261d414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando.no har en del fint.

Når det gjelder hva som kler akkurat deg, avhenger dette av din figur/fasong, vekt, høyde, alder og hudtone.

Det viktigste når det gjelder femininet er dog kroppspråk og væremåte. Er du ufeminin som person hjelper det lite å kle seg i kjoler.

Anonym poster: f9ad5bd61d985165a586d6f13cf36b11

Skrevet

Synes jeg ser ullkjoler overalt for tiden - på salg til og med! Var idag innom H&M, der hadde de mye. Selv bruker jeg mange av kjolene jeg har både til hverdag og fest, med mindre det er veldig mye glitter og paljetter på. Slenger en cardigan over, bytter ut pumpsene med ankelboots og thats it.

Smykker ol, hjelper mye for meg. Selv en vanlig genser kan se pyntet ut når du har smykker til. Føler meg også ekstra fin og feminin når jeg har en fin farge på neglene og ordner håret fint :)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor i landet du holder til, men når jeg trenger å kjøpe meg litt feminine klær av god kvalitet tar jeg turen til Ti-Mo på Frogner i Oslo. Dette er en veldig hyggelig butikk som er liten nok til at du får god service og hjelp til å finne det som passer deg. Det kan være et ok sted å handle seg et par basisplagg, og heller bygge på med billigere og i større grad sesongvarierte klær fra kjeder som f.eks. H&M eller Gina Tricot.

Ja, prisene er litt stive, men ganske overkommelige. Synes det er verdt det i forhold til hva jeg får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...