KaDust Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg lurer på hvilket proteinpulver dere anbefaler? Det skal være i sjokoladesmak og kan ikke være sånn veldig dyrt.
orgus Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Jordbær, vanlije og sjokolade. Ikke så veldig dyrt: http://www.x-life.no/products/fast1-pure-whey-protein-9kg
challenger Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Hvis du er ute etter et proteinpulver som faktisk smaker GODT kan jeg anbefale disse http://www.iherb.com/Search?kw=chocorite&x=0&y=0#none fra Chocorite. Hvordan de er i forhold til andre proteinpulver mtp mengde protein osv. er jeg ikke helt sikker på, men jeg bruker disse pga smaken. Takler ikke den klassiske proteinsmaken, og da er disse perfekte for de smaker mer milkshake enn proteinshake!
Fantomina Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Som jeg også har skrevet i Iherb-tråden, så er jeg uenig i at proteinpulveret fra Chocorite smaker GODT. Det er likevel det proteinpulveret jeg har smakt som smaker absolutt best, men langt ifra godt. Selv blandet med melk kan det ikke sammenlignes med O'boy, Litago eller andre typer ordentlig sjokoladedrikk. Jeg bruker det også pga. smaken, men er ikke akkurat overbegeistret.
orgus Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Hvis du kjøper vaniljepulveret som jeg linket til, kan du i teorien putte i hva som helst for å gi det den smaken du vil ha - siden vaniljesmaken er ganske nøytral. Og til 600,- for 3kg pluss eventuell mva på 150,- så blir det vel ikke rasende billig heller
challenger Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Som jeg også har skrevet i Iherb-tråden, så er jeg uenig i at proteinpulveret fra Chocorite smaker GODT. Det er likevel det proteinpulveret jeg har smakt som smaker absolutt best, men langt ifra godt. Selv blandet med melk kan det ikke sammenlignes med O'boy, Litago eller andre typer ordentlig sjokoladedrikk. Jeg bruker det også pga. smaken, men er ikke akkurat overbegeistret. Jeg synes faktisk det smaker godt jeg, spesielt den med banansmak. Den kan jeg drikke bare for å kose meg! De med sjokoladesmak har jeg ikke smakt da jeg ikke er så glad i sjokoladesmak på andre ting enn sjokolade. Vaniljepulveret var helt greit, litt smakløst kanskje(og dette var vel det som har smakt mest protein av de jeg har prøvd i denne serien, men ikke på langt nær som i andre proteinshakes!). Jordbærpulveret var også ganske godt, ikke like godt som en skikkelig jordbærmilkshake selvfølgelig, men ti ganger bedre enn alle andre proteinpulver og shakes med jordbærsmak jeg har prøvd! Jeg blander alltid med melk da, og blande med vann høres bare ekkelt ut.. Men den med banansmak synes jeg er helt ufattelig god altså! Koser meg med den som om det skulle vært en milkshake(og jeg er veeeeldig glad i milkshake altså).
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Dette er litt OT men jeg lurte på hvor mye protein det er i en dose proteinpulver? Og tar man det før eller etter trening? Anonym poster: 9b96cf07e7e72a00b3495f894e8a632b
KaDust Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2013 Dette er litt OT men jeg lurte på hvor mye protein det er i en dose proteinpulver? Og tar man det før eller etter trening? Anonym poster: 9b96cf07e7e72a00b3495f894e8a632b Kommer an på proteinpulveret du tar. Du kan se det på næringsinnhold på boksen på den du kjøper / på info om produktet på nett. Man tar det etter trening, kroppen trenger proteiner for å restituere muskler. Forresten så glemte jeg å nevne at det skal være mulig å bruke i baking også. Men bare som litt erstatning for annen tørrvare så sånn sett er ikke smaken så veldig viktig.
KaDust Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2013 Tror forøvrig jeg prøver den fra iHerb når jeg får penger, takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #11 Skrevet 7. februar 2013 One Whey -jordbær og hvit sjokolade. Hvor kjøper du dette? Anonym poster: cbbef7c11d066aa4e8150b2b3ba0dab6
AnonymBruker 42 Skrevet 7. februar 2013 #12 Skrevet 7. februar 2013 For 10min siden bestilte jeg Proteinfabrikkens whey-tec... Synes den smaker veldig mye bedre en alt annet jeg har smakt. Det er ikke billigste sort, passer mitt behov utmerket. http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/Whey-Tech/Whey-Tech-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11178-p0000001899.aspx Kan ikke anbefale deg når jeg ikke vet hvorfor du skal ha det i utganspunktet
Gjest + Carnage + Skrevet 7. februar 2013 #13 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Du bestiller jo selvfølgelig fra gymgrossten så kan du hente det etter 2-3 dager. Endret 7. februar 2013 av + Carnage +
KaDust Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2013 Jeg skal ha det for å lage proteinmat til etter treningen whey tec er den typen har, for dyr for min del og ikke så god i bakst heller
belle_ Skrevet 7. februar 2013 #15 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg skal ha det for å lage proteinmat til etter treningen whey tec er den typen har, for dyr for min del og ikke så god i bakst heller Om du skal ha en til å bruke i bakst og som "sjokoladepålegg" etter trening vil jeg anbefale deg et blandingsprotein eller casein. Rett å slett for det er et tykkere protein. Whey egner seg veldig dårlig i bakst eller som sjokoladegrøt. Prøvd det meste innen proteinpulver, så bare et lite tips Er veldig glad i Fairing Complete 3 i sjokolade. Men den er ganske dyr i forhold til mengde. Men se etter blandingsprotein, det er det aller beste! Nettop kjøpt en myofusion fra Gaspari Nutrition, det er billigere og det er også et blandingsprotein, men har ikke testet den enda, så tør ikke anbefale Endret 7. februar 2013 av belle_
KaDust Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2013 Om du skal ha en til å bruke i bakst og som "sjokoladepålegg" etter trening vil jeg anbefale deg et blandingsprotein eller casein. Rett å slett for det er et tykkere protein. Whey egner seg veldig dårlig i bakst eller som sjokoladegrøt. Prøvd det meste innen proteinpulver, så bare et lite tips Er veldig glad i Fairing Complete 3 i sjokolade. Men den er ganske dyr i forhold til mengde. Men se etter blandingsprotein, det er det aller beste! Nettop kjøpt en myofusion fra Gaspari Nutrition, det er billigere og det er også et blandingsprotein, men har ikke testet den enda, så tør ikke anbefale Si fra om hvordan det er etter du har testet det da! Enda en stund til jeg får penger så har fortsatt litt tid på å bestemme meg.
AnonymBruker 42 Skrevet 7. februar 2013 #17 Skrevet 7. februar 2013 Jeg skal ha det for å lage proteinmat til etter treningen whey tec er den typen har, for dyr for min del og ikke så god i bakst heller Ja da så..... Tipper du kommer til å få deg en ubehagelig overaskelse når du samker det nye pulveret ditt Utrolig hvor crap noen typer smaker.... Litt OT, men hva lager du av "protein"mat? Har bare smakt pannekaker en kamerat lagde, og det smakt slik jeg innbiller meg at hØggorm smaker... Er du forresten vegetarianer siden du må ha mat med ekstra proteiner? Whey-tec er forøverig blandings.....
KaDust Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2013 Jeg lager muffins, kaker, kjeks osv. Er ikke vegetarianer, men jeg blir kvalm av for mye kjøtt så da er det mye bedre å spise bakst etter trening, da får jeg i meg karbohydratene jeg trenger også. Har ennå ikke brukt et proteinpulver som smaker dritt i baksten, men det er fordi jeg hittil har byttet ut 10gram med melet og ikke kakaoen å sånt.
Gjest Snoken- Skrevet 7. februar 2013 #19 Skrevet 7. februar 2013 Dette er det beste jeg har smakt Denne er også kjent for det proteinpulveret som smaker best. Jeg anbefaler helt klart smaken som heter Double Rich Chocolate. Det fine med dette pulveret at det ikke klumper seg like mye som de andre merkene. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard
belle_ Skrevet 7. februar 2013 #20 Skrevet 7. februar 2013 Dette er det beste jeg har smakt Denne er også kjent for det proteinpulveret som smaker best. Jeg anbefaler helt klart smaken som heter Double Rich Chocolate. Det fine med dette pulveret at det ikke klumper seg like mye som de andre merkene. http://gymgrossisten...y-gold-standard Men den egner seg ikke til bakst som faktisk er det KaDust vil ha Jeg har dette proteinet også, bruker det før trening siden det er et whey protein med en del BCAA . Men i grøt og bakst så klumper det som bare det og får en tør og ikke så alt for god konsistens! Just saying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå