mammamy Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Noen som vet om det er mulig å feste Besafe Izi Go på Emmaljunga understell med adapter?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Nei, egentlig kun Maxi cosi, Britax og Emmaljunga sin egen stol. Men har lest noen steder at Besafe kan brukes på Maxi Cosi adapter(Besafe sier dog at dette ikke er mulig) Anonym poster: 50ef8d333b2604b39c77a57cf867244b
Sunshower Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Noen som vet om det er mulig å feste Besafe Izi Go på Emmaljunga understell med adapter? Det gjør det Vi har adapter på Emmaljungaen vår (Edge duo), da til Cabriofix. På esken står det at adapteret passer til Maxi Cosi Cabriofix/Pebble og BeSafe iZi Go. Endret 4. februar 2013 av Snøfnugg88
mammamy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2013 Det gjør det Vi har adapter på Emmaljungaen vår (Edge duo), da til Cabriofix. På esken står det at adapteret passer til Maxi Cosi Cabriofix/Pebble og BeSafe iZi Go. Så flott. Tusen takk for svar. Bruker dere det ofte?? Jeg er litt usikker på om vi trenger, men tenker det kan være greit når en bare skal en kjapp tur innom butikk og ungen sover f.eks så slipper en å styre med en unge som våkner og må flyttes rundt.
Sunshower Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er endel alene med babyen (pappaen jobber mye vekk) så jeg synes det er helt fantastisk! Vi har Edge duo vogna, og den er jo nokså stor og tung. Jeg synes det er slitsomt å styre med den alene når jeg bare skal en kjapp tur ut. Veldig kjekt om jeg bare skal en tur på butikken/kjøpesenter osv, altså turer hvor jeg ikke er ute av bilen mer enn en halvtime-time. Baby sover også veldig godt i stolen sin, så er deilig å ikke ta han opp og vekke han.
Susa Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Skal jeg bare en kjapp tur innom butikk/kjøpesenter tar jeg bare med babyen i bilstolen og plasserer den i handlevogna eller oppi babysetet på handlevogna, så jeg har aldri savna adapteret.
ablaze Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Så flott. Tusen takk for svar. Bruker dere det ofte?? Jeg er litt usikker på om vi trenger, men tenker det kan være greit når en bare skal en kjapp tur innom butikk og ungen sover f.eks så slipper en å styre med en unge som våkner og må flyttes rundt. Jeg har Stokke vognen hvor BeSafe Izi Sleep kan puttes rett på understellet. Dette er genialt!!!!! Skal ikke brukes i lengre tid, men er perfekt om en skal en kjapp tur på butikken eller kjøpesenter. Digg å slippe å flytte baby mellom bilstol og vogn (våkner ofte) og digg å kunne putte i stolen innendørs (kjipt å styre med stolen i dårlig vær o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå