Gå til innhold

Silikon..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Har brukt mye tid de siste dagene her på KG og lest mye bra info om silikon.. Men det føles liksom ikke tryggere før en spør selv! Jeg har tenkt på operasjon lenge, men skjøv det ifra meg en lang periode fordi jeg tenkte at "nei det blir for skummelt og sprøtt å gjennomføre. Jeg får bare innse at jeg er flat". Jeg fyller såvidt opp en A-cup.. Går aldri med BH uten innlegg, for da føler jeg meg naken! Og jeg er ganske "stor", så de ser ekstra små ut. Helt feil proposjoner.. Ser ut som en trettenåring!

Men er det noen som har erfaring med de forskjellige klinikkene i Bergensområdet?

Jeg står og går mye på jobb, men jeg tror jeg kan ta fri lenge siden det er bare en deltidsjobb. Er en og en halv måned lang nok tid for å komme seg? Hvor lang tid tar det før jeg kan løfte tungt..? (Må bære kasser på ti kilo :o )

Jeg er også redd for at det vil "vise", at de vil strutte sånn og at venner og de jeg jobber med tenker "oj, hva har skjedd med henne? Hmmmm.." :-(

Mange sier at de "har hørt at" saltvann skvulper. Men er det noen her som har saltvann som kan fortelle hvordan det *egentlig* er? Vil ikke stole på hva som er blitt "hørt". Fjær blir ofte høns..

Jeg har veldig lyst å gjennomføre dette, og kjenner en skrekkblandet fryd i magen med tanke på at "hey, jeg bestemmer over min egen kropp. Jeg kan faktisk gjøre dette!" !!

Håper på mange fine svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg har som du tenkt litt frem og tilbake og lest alt jeg kommit over..

Har nå vært på konsultasjonstime på Fornebu klinikken i Oslo.

Legen der sa jeg måtte sitte i ro i en uke etterpå, og etter det kan jeg bevege meg stille og rolig.

Spurte når jeg kunde begynne trene igjen,

trener spinning og styrke.

Den kunde jeg etter allerede en måned!!

Synes det hørtes veldig tidlig ut, å trene styrke en måned etterpå, men det føler en sikkert når den tid kommer.

Så det virker ikke som du trenger 1 og en halv måned fri nei.. :-)

Jeg tenker og på det at alle på jobben kommer se rart på meg å lure litt, så jeg har nå planer om å bruke mer og mer "puter" i BH-en så det ikke kommer merkes så veldig mye..

Vennene mine vet hva jeg ska gjøre så det er ikke noen stress.

Men tid er besillt den 20 April og jeg gleder meg noe helt sinnsykt!!!!!!

:-)

Har, som du, helt fel proposjoner, og har bestemt meg å gjøre noe med det!!!

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg vil bare anbefale Klinikk Bergen! De er kjempeflinke :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for den flotte linken, det var akkurat det jeg trengte; nøytralt fremlagt informasjon, ryddig og oversiktelig med pluss og minus. TAKK! Nå ble jeg enda mer motivert. Har til og med sagt til søsteren min at jeg tror jeg kommer til å gjøre dette. Hun støtter meg hundre prosent, for hun har alltid hatt små bryster hun også, og følt seg..ja, drit. Så hun forstår meg kjempegodt! Det føles trygt å ha noen i familien jeg kan drøfte dette med...

Men jeg tror jeg vil ha snittet i armhulen.. De er vel flinkest til det på Fana medisinske senter?

Da gjenstår det bare å vite..over eller under muskelen, saltvann eller silikon. IIIIIIIIIIIIIIIIK, masse valg!!!!!

Gjest flate_meg
Skrevet

Oups, der røpte jeg at "gjest" og "flate_meg" er meg begge to! :oops: Hehe, svarte på den fine linken som var gitt på det andre innlegget mitt. Jajaaaaa...

Men takk alikevel, for infoen om at jeg kan begynne å jobbe igjen så fort. Nå er jeg enda mer klar for dette! Juhuuu! :P

Gjest Cyndi(ikke pålogget)
Skrevet

Hei gjest..hvilken lege på fornebuklinikken var på jkonsultasjon hos?

SKal forresten også operere der 13.april. VELDIG spent!:)

( Pususr, hvis du ser dette, skriver til deg snart:) Håper du har det fint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var hos Doktor Dillerud, men det blir ikke han som ska operere meg..

Husker faktiskt ikke navnet på han som ska operere meg :oops:

Tror de er like flinke allesammen.

Det jeg gruer meg mest til er at man må sitte helt stille så lenge etterpå.

Kommer bli veldig stiv i kroppen kan jeg tenke meg.

Er vant til å bevege meg veldig mye..

At det kommer gjøre vondt har jeg nesten ikke tenkt på i det hele tatt faktiskt.

Det gjør på en måte ikke så veldig mye.

Vem skal operere deg Cyndi?

:-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ved en link om emnet saltvannsproteser, som forøvrig IKKE skal skvulpe. En annen fordel er at en mest sannsynlig ikke behøver å skifte dem ut, da de har livstidsgaranti. Mer info får du her på midten av siden ca.

Jeg sendte nemlig en del spørsmål til Fana Medisinske Senter angående saltvannsproteser, og på den siden finner du svaret jeg fikk fra dem. Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt saltvann, men det er bare meg. :D

Skrevet

Vil absolutt anbefale Klinikk Bergen, har selv blitt operert der for nesten 1 år siden. utrolig flinke og hyggelige mennesker som jobber der.

Lykke til med avgjørelsen! :wink:

Skrevet

Hei!

Jeg skal opereres av Pål Schistad på fornebuklinikken..ikke hørt om noen som er blitt operert av han, men han er nok sikkert flink tenker jeg..han var nå i det minste registrert som spesialist i plastisk kirurgi av Den norske lægeforeningen, så det er jo litt trøst da:)

Send meg en PM da vel..Når skal du opereres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...