egnesha Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=25680503 Er det noensomhar en lignede maskin? Zanussi ZF 511. Jeg forstår virkelig ikke vaskeprogrammene! Noen somkan hjelpemeg?
egnesha Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2013 Nobody....? Hvis man klikker på linken og velger neste bilde så kommer vaskeprogrammene opp
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Se om du kan finne brukermanual til den her: http://www.zanussi.no/Support/Manuals/ Jeg hadde en lignende for noen år siden, så hvis du ikke finner brukermanualen, skal jeg forsøke å huske og skrive ned hva de forskjellige programmene er. Anonym poster: ca1c27a978df227ab2004294a22797d3
egnesha Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2013 Hei takk for svar! Har ringt å snakket med kundeservice Zanussi/electrolux,men maskinen er så gammel at di har ikke bruksanvisningen tilgjengelig lengre.. Så blir utrolig taknemmelig om du kan hjelpe meg! Skjønner ikke hva den E knappen er til, også bak en bokstav står det gjerne fler bokstaver og grader.. I sont understand nothing!
Wolfmoon Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har en lignende modell. Jeg vet ikke hva alle symbolene betyr, men C er et vanlig 60graders program med skylling, sentrifugering og tømming av maskinen. D er samme for 40 grader. Bare de jeg har brukt på maskinen arvet fra min mor, aldri hatt brukt for noe annet
Gjest Badabing Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hvis jeg husker rett: Det første A-programmet er 90 graders vask med forvask. De andre A-programmet er det samme, men økonomiprogram. 1 B er vanlig 90 graders vask uten forvask. 2 B er jeg usikker på. C er vanlig 60 graders vask. D er vanlig 40 graders vask. F er skylling, sentrifugering, tømming. G er bløtlegging, sentrifugering, tømming. H er sentrifugering. Osv Endret 4. februar 2013 av Badabing
Belima Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Det er ikke så vanskelig å forstå, men tar lang tid å skrive ned. E betyr bare Økonomi program. Noe som tar lang tid. Ville brukt program C til hvitvask D til vanlig 40 gr vask Ull hadde jeg ikke vasket med mindre det står 40 grader på plaggene av ull. Du ser ullsymbolet vel! Nr 4 ovenfra med blått. F er skylling og sntrifugering G er tøymyknerprogram H er bare sentrifugering Ingen av programmene med blått har sentrifugering. Noe ner du lurer på?
Mynona Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Tipper E står for Economy. Ellers er den med en slags blomst skyllemiddel Den med en snurredings er sentrifuge den med pil ned er tømme ut vann også den snurrekrølledingsen mellom L og N er ullvask. Den som ser ut som en dusj vil jeg tippe er finvask.
Wolfmoon Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Hvorfor C til hvitvask? Er det noen grunn til å vaske hvitvask på 60? Uvitende
egnesha Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2013 Tusen takk for mange hjelpfulle svar! Nå som jeg har sett nærmere på bildet begynner jeg å skjønne mer også! At alle di blå brogrammene er uten sentrifugering blant annet Men øverste program A sier 40 så 90. er det 40 forvask`? Og B 90 uten forvask? Di 4 øverste programmene er egentlig litt forvirrende for meg:P A forvask 40 vask 90 A bare forvask 40..? B vask 90 B E.. som vil si..? Hadde håpa på å få satt på ei kokvask i kveld :D
Gjest Badabing Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Skal du ha kokvask med forvask, setter du på A. Skal du ha kokvask uten forvask setter du på B. Om du vil spare strøm, har du de samme programmene A og B i økonomiprogram, men disse programmene bruker litt lenger tid. Det er de det står E bak. E = economy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå