Gå til innhold

Urin i tampongen? den er alltid våt. tissehull der?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt merkelig at så ofte når jeg tar ut tampongen min så er den helt våt, og ikke av blod, men urin tenker jeg .

Urinhullet er jo ikke samme hullet som der du stapper inn tampongen, og ja jeg stapper selvfølgelig tampongen i riktig hull heh.. men jeg synes dette er så merkelig..

Hvis jeg ler kraftig så føler jeg at jeg blør igjennom tampongen, men når jeg tar den ut er det gjerne bare bittelitt blod på den og resten er... piss eller hva det nå er, den er helt full..

Jeg har vært redd for å spørre om dette tidligere, men nå føler jeg at jeg må det, er det normalt eller?

Har hatt kamera oppi der hos gynekologen som sier det ser helt normalt ut, men hvor godt han sjekka vet jeg jo ikke..

Takker for svar!

Anonym poster: ad6380872c508d8f7dcf001393c322e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men dette er jo helt vått og ikke utflod aktig. derfor jeg synes dette er så rart for det kan kun enten være utflod eller blod som kommer ut fra dette hullet men det er ikke utflod hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden på urinrøret er ikke 100% lik på alle kvinner. Hos noen er det vinklet slik at man tisser mer oppover, mens hos andre kan det være plassert slik at strålen går mer nedover. Kjønnslepper (enten de er store eller små) kan også ligge litt i veien for strålen. Når man sitter og tisser vil det også variere litt fra gang til gang hvor hardt trykket er, samt at det kan dryppe/renne mer mot slutten.

Uten tampong er slik drypping knapt nok merkbart, da det forsvinner med litt tørking. Med tampong kan det derimot trekke inn i bunnen og gjøre den våt, enten via tråden, eller ved at det treffer selve tampongen. Urin kan faktisk "snike seg inn" i vagina hvis det renner litt mot slutten, og det er jo ikke alle som får dyttet tampongen like langt opp. Høres merkelig ut at det skjer mens du ler (urinlekkasje ville du vel merket de ukene du ikke har mensen), men det kan være rester fra forrige toalettbesøk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tampongen blir våt slik uansett om jeg har tisset eller ikke tisset mens jeg har hatt den inne. Jeg skifter alltid tampong før jeg legger meg, og når jeg våkner om natta for å skifte tampong så er den også slik selv om jeg ikke har tisset :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bruker tampong og den blir full av annen "væske" og ikke blod, hvorfor bruker du tampong da?

Anonym poster: 3b63928b9028ba6241bac968447a6aef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tampongen blir våt slik uansett om jeg har tisset eller ikke tisset mens jeg har hatt den inne. Jeg skifter alltid tampong før jeg legger meg, og når jeg våkner om natta for å skifte tampong så er den også slik selv om jeg ikke har tisset :/

Tja... Kanskje tampongen rett og slett stimulerer så godt at det gir deg g-punktsorgasme, da :fnise: Væsken som kommer ut når man squirter er tynn og vannaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinhullet er jo ikke samme hullet som der du stapper inn tampongen, og ja jeg stapper selvfølgelig tampongen i riktig hull heh.. men jeg synes dette er så merkelig..

Det er jo samme hull... Urinrøråpningen er jo oppe i vagina. Jeg dytter hvertfall tampongen opp i vagina.

Anonym poster: aae9d3c83b9478dd0f6c95156a65c3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme hull... Urinrøråpningen er jo oppe i vagina. Jeg dytter hvertfall tampongen opp i vagina.

Glemte... Kanskje du ikke dytter den langt nok inn? Slik at den dekker over urinrørsåpningen?, som er inne i vaginaen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke samme hull. Vagina er vagina, og urinrør er urinrør, men hos noen kan urinrørsåpningen være plassert akkurat i skjedeinngangen. Mitt ligger litt lenger opp, men begge deler er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer innimellom med meg også og det er IKKE urin!

Anonym poster: fc486498bea5138e3203315bb504ed38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde hatt urinrørsåpningen langt inne i skjeden så hadde du vært en medisinsk sensasjon.

Det er fuktighet fra skjeden, den er alltid fuktig (skal ihvertfall være) Tampongen suger opp dette. Sekret og utflod suges altså opp i tampongen. Helt normalt! Det er grunnen til at man ikke skal bruke tampong om man ikke blør.

Anonym poster: c9a25edb50dca17d3cbb40afe7c675e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...