donald Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 skal gifte meg 7 september og lurer på om når jeg må sende ut innvitasjoner. hvor lang frist før bryllupsdagen setter dere når det gjelder svar fra gjestene.om de kommer eller ikke.
Cilie Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Vi gifter oss også 7.september!! Vi sender invitasjoner både til USA og Norge denne uken. Sommerferien er rett rundt hjørnet, og vi vil at folk skal vite det i god tid før ferien starter. OG det er jo flere og flere som tar ferien sin i august/september, da det er rimeligere feriturer, så vi mener det er best å være ute i god tid. Men det vanlige er vel 6-8 uker før. Og vi ønsker svar innen 1.august Cilie.1212[ Dette Innlegg er endret av: Cilie den 2002-06-04 22:05 ]
September-Maja Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Vi gifter oss også 7. september!! Vi håper å få sendt ut invitasjoner i løpet av et par uker nå. Har ikke helt bestemt når vi skal sette svarfristen enda, men jeg tror det blir rundt 7. august. Moro at det er flere her med samme dato... Lykke til videre med planleggingen.
høst Skrevet 4. juni 2002 #4 Skrevet 4. juni 2002 Vi gifter oss 14. september og sender ut innbydelsene nå denne uken. Svarfrist er satt til 1. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå