AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hei, var en jeg gikk et år på folkehøyskole for 6 år siden som ringte på døren min mens jeg ikka var hjemme, han besøkte egentlig naboen min, men så navnet på døren min. Vi har ikke hatt kontakt siden og vi snakket egentlig aldri sammen da vi gikk på folkehøyskole. Men han han er et hyggelig fyr og beskrev med som "mitt navn er helt konge". Uansett artig å høre, men jeg regnet med at han ikke egentlig var ute etter noe mer enn å si hei, er gutt selv og det er ikke snakk om noe flørting eller noe. Ringte han aldri for å spørre om vi skulle finne på noe en gang, ganske normalt? Så hvorfor spør jeg, psykologen mener derimot at dette er et tegn på hvordan jeg aldri tar initiativ til å få venner. Nå tar jeg aldri initiativ, men her ville vel ikke andre gjort det heller, ja jeg kan selvsagt ringe han, det er ikke det, men var ikke dette normalt av meg i denne situasjonen? Anonym poster: 3011e2680568b0b18476c1ba7e9b15d6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Du ringte han aldri tilbake selv om du visste at han hadde banka på døra di? Lurer du på om reaksjonen din er normal? Det er litt vanskelig å forstå hva du lurer på her. Om du ønsker flere venner enn det du har så burde du jo ringe ham. Anonym poster: d148b86a596961aabf2be7d62de0ca00
Gjest Sunheart Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Ha ville vel bare hilse på, når han så navnet ditt på døren? Hvirdan vet du at han ringte på hos deg, om du selv ikke var hjemme? Har han tatt kontakt med deg for å si det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå