Gå til innhold

Brudevals .. eller noe annet ?

13 stemmer

1. 1. Skal dere danse tradisjonell brudevals?

• Ja
      2
    • Nei, vi skal ikke danse
      4
    • Nei, vi skal danse noe annet
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere danse tradisjonell brudevals? Vi skal på brudevalskurs, og på dansesentrene rundt her sier de at da må man ta privattimer, for folk danser knapt nok tradisjonell vals lenger .. og det syns jeg var litt vemodig nesten ..

Så da er spørsmålet - skal dere danse -ordentlig- vals eller ikke .. ? (Foxtrot er ikke vals)

Fortell gjerne hvilken melodi dere skal bruke (eller brukte) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan seriøst ikke å danse. Hadde ikke tenkt å danse heller.. Men føler at jeg må svelge en kamel her også og gjøre ett eller annet... Aner ikke hva. For jeg kan seriøst ikke danse!!

Skrevet

Nå er det snart 2 år siden jeg gifta meg. Men svarte likevel jeg ;)

Hverken jeg eller mannen kan danse noe særlig, ihvertfall ikke mannen min :P

Men vi valgte å danse litt swing aktig noe :P

Til White Wedding.....funka som bare det ;)

Skrevet

Jeg svarte at vi skal danse noe annet, selv om det er langtfra sikkert at vi skal danse i det hele tatt. Men hvis vi danser, blir det sånn: Enten danser vi "vanlig" til en sang som betyr veldig mye for oss (da blir det bare å danse rolig) - eller, så vurderer vi å ta en humoristisk vri, og danse til en Prima Vera-låt, eller så kan det hende vi danser til noe sånt som StarWars-theme, Superman-theme eller lignende - fordi vi er litt sånn geeks, og alle vet det, hehe :)

Anonym poster: 6cdcba7e532da1b8d97a0e1f8cbcd7eb

Skrevet

Vi skal danse en rolig tango :)

Skrevet

Det passer liksom ikke inn i den type feiring vi har valgt. Jeg kunne tenkt meg å danse til “Lift me“ med Madrugada og Ane Brun, men det blir nok ikke naturlig med noe sånt.

Skrevet

Vi skal bare danse rolig "klinedans", med mindre vi plutselig får ånden over oss og melder oss på kurs. Men jeg er redd det vil ta veeldig mange timer da bruden ikke eier koordinasjon.

Skrevet

Vi bare svaiet til musikken, som en slags roligdans. Så ikke vitsen med å gjøre så mye mer ut av det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...