AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er en jente på 27 år som har gjort noe skikelig domt,min mann var utro de 3 føsrte åra vi var sammen 4 ganger totalt,jeg venta barn med han og gjorde d ikke slutt pga det når jeg fikk vite d,han har også flørtet med jenter hver gang vi har vert ute på fest etter det,noe som har resultert i at tillitten aldri har blitt bygget opp,jeg har tenkt at jeg vil gå ifra han alle de 10 årene vi har vert sammen men aldri turt å ta steget siden vi har barn sammen.sist vi var på fest presterte han å si nå har jeg endelig funnet ut at d er kona mi jeg elsker til en venninne,var ikke d litt seint da,etter 10år sammen?nå har jeg vert utro med mannen min å vil ta ut seperasjon,hele familien min hater meg nå for d jeg har gjort å alle skriver til min mann at de synes sund på han og at de forstår ikke hva han ser i meg,jeg vet d er lenge siden han gjorde d,å jeg skulle ønske jeg separerte meg før jeg var utro,det verste er at jeg har ikke dårlig samvittighet heller.jeg har ikke følelser for mannen min å har ikke hadt d siden han var utro,allikevell mener min fammilie at jeg må forsøke å få forholdet på rett kjøl igjenn å at dette er bortskjemt av meg,hva mener dere?er det ikke grenser for hvor lenge man skal prøve i et forhold Anonym poster: fa1211fafb03a2070367af7fd5d40f04
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Har du fortalt familien din om hvor drittsekk mannen har vært? Vet de om det? Anonym poster: 00886f91cff165f38aafff003e737fdb 5
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Litt slitsomt å lese med alle forkortelser. Vet familie og venner at han har vært utro mot deg i disse årene? Vet de at du har vært utro? Vet de at det ikke er tillit og følelser? Går du ifra han fordi du nå har funnet en ny og går rett inn i et nytt forhold? Det er ting som gjør at mennesker rundt reagerer som de gjør, og det er den informasjonen de får og hvordan de får den. Det høres ikke ut som du har fått hevn over din utro mann, det høres ut som du har hatt det vondt med din utro mann og i tillegg er det han som får all sympatien når du velger å skilles. Din utroskap oppi dette var ikke smart, men tviler på at hvis de rundt vet hele historien så ser de gjennom fingrene på den. Og mannen din med sin moral bryr seg sikkert lite om at du har deg med andre siden han gjør det selv.
Shinana Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 (endret) For å fenge interesse her bør du kanskje skrive som en voksen kvinne. Og ikke som en tenåring med "d" istedet for "det". Dysleksi er ingen unnskyldning i den sammenhengen. Forøvrig, om du er like umoden som skrivemåten tilsier, så forstår jeg at familie og andre reagerer slik de gjør. Det er imidlertid ikke riktig av dem å gjøre det. Det eneste du kan gjøre med saken er å motbevise både dem og meg. Om at du faktisk ER voksen og kan ta tak i disse tingene selv. Gå fra mannen og bli selvstendig. Noe av det du skriver er jeg helt enig i. MEN det du skriver i første og andre avsnitt tar jeg sterk avstand fra. Etter min mening er det respektløst og arrogant å skrive noe slikt. Rapporter heller til moderator så får vedkommende avgjøre om innlegget er ok eller ikke. Jeg hadde absolutt ikke et eneste problem med å forstå hva TS mener. Endret 4. februar 2013 av Shinana 2
Marina27 Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har fortalt fammilien min at jeg har vert utro og de vet hva han har gjort,jeg tror også at jeg må ta ansvar å gå ut av forholdet og bli selvstendig.Jeg er 26 år og det er på tide at jeg ikke fortsetter i dette forholdet,han vil så gjerne at vi fortsetter å jeg forstår det ikke,for vi har jo ikke hadt det bra alle disse årene.jeg er kansje umoden det er kansje på tide at jeg også våkner opp.takk for svar alle:)
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Minner om at dialekt og sms-språk ikke er tillatt på forumet. Videre innlegg som bryter med dette vil bli fjernet. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Vel, jeg heier på deg! Du har altså vært sammen med denne mannen siden du var 17 år? Og i lange tider har han behandlet deg som dritt. Han var utro og gikk ikke innfor å gjenopprette tilliten etterpå. Gå fra han. Fortell familien din om hvordan forholdet har vært, hvis du vil. Hvis de ikke forstår deg så drit i dem! Jeg tror du kommer til å klare deg kjempefint alene. Anonym poster: 1db22a0821a4ba9dec24c3cfbd76cbb8 4
La Guapa Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Hei. Hvor gmmelt er barnet deres ? Jeg klarte ikke å få helt tak i det ut i fra startinnlegget ditt. Er han en flink pappa ?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Dere er begge drittsekker som er utro. Skjerp dere og kom dere videre. Anonym poster: 697c51119859e878e1a238e2e97cad3d 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Hevn løser ingen verdens ting og er en trist fremgangsmåte, uansett hvem og hva som har skjedd. Anonym poster: 3d07e1bd4ae41093787fb341073825fe 2
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Avsporinger og svar til dette er fjernet. Tekola, mod.
RoH Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Dere er en familie enten du velger å bryte ut eller ikke. Det er ulempen ved å ha felles barn. 2
RoH Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Vel, jeg heier på deg! Du har altså vært sammen med denne mannen siden du var 17 år? Og i lange tider har han behandlet deg som dritt. Han var utro og gikk ikke innfor å gjenopprette tilliten etterpå. Gå fra han. Fortell familien din om hvordan forholdet har vært, hvis du vil. Hvis de ikke forstår deg så drit i dem! Jeg tror du kommer til å klare deg kjempefint alene. Anonym poster: 1db22a0821a4ba9dec24c3cfbd76cbb8 DU burde vært fredsmegler i midtøsten.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 Når man synker på det nivå er det det man får.. Du er ikke en "jente på 26" ,du er en kvinne med mann og barn, og du har tatt noen dumme valg. Det første var å bli værende med en mann som er utro så lenge uten å noen gang fortelle noen om det og uten å løse det. Det andre var å synke på samme nivå og svare med samme myten. hva er det for en historien barna må vokse opp med? pappa var utro, men så straffet mamma han etter 10 år ved å være utro ho også? og først etter at han hadde fortalt at han elsker deg at du valgte å gjøre det? virker som om du er en del av problemet, som ikke greide å bryte ut fra et dårlig ekteskap, helt til den ble bra igjen Anonym poster: 7d880a6996ea604af14149c651576ce6
Gjest Sunheart Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 Selvsagt har du din fulle rett til å gå ifra mannen din som har behandlet deg som dritt. Du har endelig tatt steget og torde og gått ifra han . Det skal du ha kredit for :hug: Lykke til videre og drit i dem som gir deg negativ energi. Hev hodet og gå din egen vei som du føler er rett 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Jeg forlot også min eks etter å bli behandlet dårlig i flere år. Noen i min familie mente jeg måtte bare "holde ut videre.." Vel jeg prøvde, men fant ut at det var valg mellom å leve eller å dø. Nå er jeg fri, og familien har innsett at jeg valgte det beste for meg og barna OG min eks. Anonym poster: 8ac84283c27d8484225248110c3d14c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #17 Skrevet 5. februar 2013 Jeg er en jente på 27 år som har gjort noe skikelig domt,min mann var utro de 3 føsrte åra vi var sammen 4 ganger totalt,jeg venta barn med han og gjorde d ikke slutt pga det når jeg fikk vite d,han har også flørtet med jenter hver gang vi har vert ute på fest etter det,noe som har resultert i at tillitten aldri har blitt bygget opp,jeg har tenkt at jeg vil gå ifra han alle de 10 årene vi har vert sammen men aldri turt å ta steget siden vi har barn sammen.sist vi var på fest presterte han å si nå har jeg endelig funnet ut at d er kona mi jeg elsker til en venninne,var ikke d litt seint da,etter 10år sammen?nå har jeg vert utro med mannen min å vil ta ut seperasjon,hele familien min hater meg nå for d jeg har gjort å alle skriver til min mann at de synes sund på han og at de forstår ikke hva han ser i meg,jeg vet d er lenge siden han gjorde d,å jeg skulle ønske jeg separerte meg før jeg var utro,det verste er at jeg har ikke dårlig samvittighet heller.jeg har ikke følelser for mannen min å har ikke hadt d siden han var utro,allikevell mener min fammilie at jeg må forsøke å få forholdet på rett kjøl igjenn å at dette er bortskjemt av meg,hva mener dere?er det ikke grenser for hvor lenge man skal prøve i et forhold Anonym poster: fa1211fafb03a2070367af7fd5d40f04 Flott at du knulla en annen for å hevne deg på samboeren, var det god sex du fikk? Anonym poster: f54a976cee86f105aeaa48c25766f1a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #18 Skrevet 5. februar 2013 Flott at du knulla en annen for å hevne deg på samboeren, var det god sex du fikk? Anonym poster: f54a976cee86f105aeaa48c25766f1a3 Skjerp deg da! Anonym poster: 8ac84283c27d8484225248110c3d14c5 2
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #19 Skrevet 5. februar 2013 Språklige avsporinger og svar på dette fjernet. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #20 Skrevet 5. februar 2013 DU burde vært fredsmegler i midtøsten. Hva mener du? Anonym poster: 1db22a0821a4ba9dec24c3cfbd76cbb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå