Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som husker hvordan denne serien sluttet? Jeg fikk aldri sett de siste episodene for da rømte jeg landet for studier i utlandet. (Og dersom det er noen som følger med når den nå går på natten på TV3 så får dere la være å lese resten av tråden kanskje? Om jeg får svar da :) )

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Agent Cooper ble vel også "infisert" av Bob, gjorde han ikke det da? Husker bare den scenen hvor han skaller hodet i et speil, som sprekker, og så er Bob i speilbildet...

*grøsser*

Skrevet

*grøsser sammen med Imari*

Den serien var rett og slett fæl! Den dag i dag kan jeg bli redd når jeg tenker på Bob.

*sniker seg ut av tråden igjen*

Jennifer

Skrevet

:o :o :o

Selv om det er flere år siden jeg så serien, får jeg GÅÅÅSEHUD av og tenke på det!!! :hår:

Skrevet

Twin Peaks var råtøff! Digget den serien der! :)

Skrevet

Vi satt også klistret og så Twin Peaks. Jeg er helt enig; Bob var grusomt ekkelt, det var spooky når han dukket opp. ÆSJ!!! *grøsser i kor* :o

Skrevet

Så den aldri jeg... Gikk jeg virkelig glipp av noe...?

Skrevet

Ja, det syns jeg absolutt, Tex :) Har første serien på DVD jeg og gleder meg vilt til neste serie kommer i løpet av året.

David Lynch er genial!

I alle fall - vil samtidig anbefale "Mulholland drive" av David Lych også. Satt som et tent lys da jeg så filmen, den er bare såå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...