NullHull Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Noen her som husker hvordan denne serien sluttet? Jeg fikk aldri sett de siste episodene for da rømte jeg landet for studier i utlandet. (Og dersom det er noen som følger med når den nå går på natten på TV3 så får dere la være å lese resten av tråden kanskje? Om jeg får svar da )
Gjest lmari Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Agent Cooper ble vel også "infisert" av Bob, gjorde han ikke det da? Husker bare den scenen hvor han skaller hodet i et speil, som sprekker, og så er Bob i speilbildet... *grøsser*
Malou Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 *grøsser sammen med Imari* Den serien var rett og slett fæl! Den dag i dag kan jeg bli redd når jeg tenker på Bob. *sniker seg ut av tråden igjen* Jennifer
¤Tiili¤ Skrevet 20. mars 2004 #4 Skrevet 20. mars 2004 :o :o :o Selv om det er flere år siden jeg så serien, får jeg GÅÅÅSEHUD av og tenke på det!!! :hår:
Anki1971 Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 Twin Peaks var råtøff! Digget den serien der!
Væren Skrevet 20. mars 2004 #7 Skrevet 20. mars 2004 Vi satt også klistret og så Twin Peaks. Jeg er helt enig; Bob var grusomt ekkelt, det var spooky når han dukket opp. ÆSJ!!! *grøsser i kor* :o
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #8 Skrevet 21. mars 2004 Så den aldri jeg... Gikk jeg virkelig glipp av noe...?
Anki1971 Skrevet 21. mars 2004 #9 Skrevet 21. mars 2004 Ja, det syns jeg absolutt, Tex Har første serien på DVD jeg og gleder meg vilt til neste serie kommer i løpet av året. David Lynch er genial! I alle fall - vil samtidig anbefale "Mulholland drive" av David Lych også. Satt som et tent lys da jeg så filmen, den er bare såå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå