Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er på utkikk etter hvit hofteholder og tilhørende strømper, men finner det ikke noen steder! Kan noen anbefale noen bra nettbutikker for sexy undertøy?

Er ute etter noe ala dette:

www.fotoagent.dk/single_picture/10217/138/mega/2(51).jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Her finner du både til soveromsbruk ('glamour') og til hverdagsbruk:

Kiss Me Deadly

- hofteholderene er superbe, både i lang utgave og som normalstandard.

What Katie Did

- Strømpebeltene er gode, men mange av dem har 4 stropper.

Stockingshq

- har svært gode strømpebelter og et fantastisk utvalg i strømper :klappe:

Kjenner og bruker alle 3 og kan gå god for dem alle tre.

Upåklagelig kundeservice.

Merk at Kiss Me Deadly er et bittelite firma, så der kan ting ta litt lenge tid enn hos de andre.

Servicen derimot er helt superb.

Hiv over en PM om du lurer på størrelser, leveringstider o.l. :)

Edit: Hadde glemt du spurte om strømper.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

perfekt! takk skal du ha :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Agent Provocateur!!! http://www.agentprovocateur.com

Ellers kan det kanskje være en ide å se på forskjellige brudekolleksjoner, iom. at det ofte er nettopp hvitt og sexy undertøy som gjelder der.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

http://www.orion-erotikk.no/ :D :D

kjøper ALLTID strømper av de! Stort utvalg ^^

Jeg synes ikke de hadde så stort utvalg og så hyggelige priser at det liksom gjorde noe jeg da..... :rolleyes:

Skrevet (endret)

vet du om noen andre som er billig da? :laugh:

Endret av majumjau
Skrevet

Jeg synes ikke de hadde så stort utvalg og så hyggelige priser at det liksom gjorde noe jeg da..... :rolleyes:

De har iallefall mye salg i butikken :) og stort utvalg av strømper osv. Kanksje ikke så mye på nettsiden, men har aldri bestilt noe fra den i og med at jeg bor like ved butikken :fnise:

Var innom i forje uke, da var det endel på salg.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

De har iallefall mye salg i butikken :) og stort utvalg av strømper osv. Kanksje ikke så mye på nettsiden, men har aldri bestilt noe fra den i og med at jeg bor like ved butikken :fnise:

Var innom i forje uke, da var det endel på salg.

Aha ! :)

Ja, det hender det er ganske så stor forskjell på det de fysisk har i butikkhyllene og det de har i nettbutikken :Nikke:

Men har de strømper ? :klo:

Altså skikkelige strømper i mange utgaver og farver ?

Jeg tenker ikke på stayups eller strømpebuker, men på strømper ;)

Gjerne strømper også til dagligbruk/kontorbruk....

Edit: Rettet tyrkLeif og lagt til.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Aha ! :)

Ja, det hender det er ganske så stor forskjell på det de fysisk har i butikkhyllene og det de har i nettbutikken :Nikke:

Men har de strømper ? :klo:

Altså skikkelige strømper i mange utgaver og farver ?

Jeg tenker ikke på stayups eller strømpebuker, men på strømper ;)

Gjerne strømper også til dagligbruk/kontorbruk....

Edit: Rettet tyrkLeif og lagt til.

De har alt innenfor strømper! De er også de eneste i Oslo jeg har funnet som selger røde strømper.

De har stay ups, sånn som holder seg oppe av segselv. De som krever hofteholdere og strømpebukser. De fleste strømpebuksene er med fransk åpning vel og merke da :fnise:

Alt fra lyse til mørke. Fra netting til vanlig. Fra strek bak til blonder.. tykk bord eller tynn bord.. :) you name it. Hele veggen er full! haha

Gjest Lille-pus
Skrevet

vet du om noen andre som er billig da? :laugh:

Ja ! :nigo:

Ok... dette kan jeg gjøre siden du har spurt etter det ;)

Tynne strømper til en meget hyggelig pris

Med blondekant

- for de mer spesialiserte av oss;

Fully fashioned

Ullstrømper og silkestrømper

- totalt 15 ulike kategorier med strømper, 11 kategorier stayups, 18 kategorier strømpebukser :blink:

Utvalget er nærmest enormt og dekker alt fra ullstrømper, via kontorstrømper til klassikere i 100% nylon og helt over til glamour soveromsstrømper av den litt småfrekke typen.

• Liker 2
Skrevet

Med blondekant

Fully fashioned

- totalt 15 ulike kategorier med strømper, 11 kategorier stayups, 18 kategorier strømpebukser :blink:

Utvalget er nærmest enormt og dekker alt fra ullstrømper, via kontorstrømper til klassikere i 100% nylon og helt over til glamour soveromsstrømper av den litt småfrekke typen.

Ooooh, ull, jeg liker.

Tror jeg har ullfetish XD

hahahahhahahahahahaha.

Det er jo ikke norsk da, vet jeg kanskje er litt pussy, men synes det er skummelt å bestille fra utenlandske sider x)

Skrevet

Med blondekant

Fully fashioned

Så hotte strømper Lille-Pus!!!!!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ooooh, ull, jeg liker.

Tror jeg har ullfetish XD

hahahahhahahahahahaha.

Det er jo ikke norsk da, vet jeg kanskje er litt pussy, men synes det er skummelt å bestille fra utenlandske sider x)

De italienske ullstrømpene er helt nydelige å gå i. Jeg har flere par og jeg rett ut elsker dem.

De er myke som... kashmir, Og de varmer. Varmer veldig godt.

Du har jo helt rett i at dette er en Britisk butikk, - men de har noen Norske kunder også ;)

Jeg kjøper alle strømpene mine utenom Wolford strømpene hos dem, og det fungerer aldeles utmerket.

De har til meg alltid levert, alltid levert riktig, alltid levert slik jeg har satt opp hver bestilling (vi hadde oss en runde ganske tidlig med hvordan den Norsk 200 kroners regelen fiungerer).

Du oppretter en bruker, og slipper å løfte telefonen for å snakke med dem om du ikke insisterer på akkurat det da.

Min erfaring med dem er at alt fungerer veldig godt i den butikken, så jeg drister meg til å forsiktig anbefale å prøve, - om du finner noe du liker :)

Skrevet

De italienske ullstrømpene er helt nydelige å gå i. Jeg har flere par og jeg rett ut elsker dem.

Du har jo helt rett i at dette er en Britisk butikk, - men de har noen Norske kunder også ;)

Jeg kjøper alle strømpene mine utenom Wolford strømpene hos dem, og det fungerer aldeles utmerket.

De har til meg alltid levert, alltid levert riktig, alltid levert slik jeg har satt opp hver bestilling (vi hadde oss en runde ganske tidlig med hvordan den Norsk 200 kroners regelen fiungerer).

Du oppretter en bruker, og slipper å løfte telefonen for å snakke med dem om du ikke insisterer på akkurat det da.

Min erfaring med dem er at alt fungerer veldig godt i den butikken, så jeg drister meg til å forsiktig anbefale å prøve, - om du finner noe du liker :)

Det høres jo veldig enkelt ut og ikke skummelt ut i det heletatt :O

takk for tips :) dette skal jeg sjekke ut

Skrevet

Ryddet for affiliatelink og svar til dette.

Tekola, mod.

Skrevet

Hvor kjøper man Wolford billigst mulig?

Anonym poster: 61b094ba6ece4269326314c16fbe0f84

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor kjøper man Wolford billigst mulig?

Anonym poster: 61b094ba6ece4269326314c16fbe0f84

Billige Wolford finnes nok ikke er jeg redd.

- og strømper er som hovedregel ikke på salg i Norge.

Jeg kjøper mine til normalpris i en velassortert undertøysforretning (ca 250 kroner per par), og så benytter jeg anledningen når jeg er ute og reiser i Europa.

Man kan hente litt på den sterke kronekursen når man er ute og reiser.

Jeg kjenner bare to strømpemodeller fra Wolford;

Individual (10 denier)

Affaire (10 denier)

Om det var Wolford på generell basis du tenkte på så er det beste tipset å stille opp i en Wolford butikk når de har salg og rydder lageret sitt.

Eller kan man fint finne utgående modeller og rester i nærmest alle Wolford butikker rundt i Europa nesten hele året :)

De kjører med standardiserte priser så det er vanskelig å finne en forhandler som er billigere enn de andre. Det må være om en av dem har spesialtilbud.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for affiliatelink

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...