Gå til innhold

Sodastream, noen gode smaker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe en Sodastream maskin.. men etter et kjapt søk her inne ble jeg litt usikker, fikk intrykk av at ingen av smakene man får kjøpt er noe særlig gode ?

Noen som liker de? Og hvilken smak er i såfall verdt å kjøpe?

Skrevet

Ja de høres og ser gode ut, men om de er det er jo en annen sak.

Maskinen koster fra 500kr og oppover

Skrevet

Synes det er kjempe godt! Favoritten er Pære og eple, lemon og lime er også ganske god. Eneste jeg ikke er så begeistret over er vel cola smaken, det blir så fissent..

Skrevet

Den maskinen der er det verdt å kjøpe uansett om man ikke liker noen av smakene. Maskinen alene med bare vann lager sinnsykt god farris :)

Skrevet

Den maskinen der er det verdt å kjøpe uansett om man ikke liker noen av smakene. Maskinen alene med bare vann lager sinnsykt god farris :)

Farris er det nok ingen i huset som liker

Skrevet (endret)

Min favoritt er nok energy eller hva den heter, har sånn energidrikksmak (ala battery o.l) :)

De hørtes veldig gode ut de kkaroliine nevner også, tror jeg må prøve ut de. ;)

Endret av Namine
Gjest Blomst83
Skrevet

Det går helt fint ann å bruke vanlig saft også :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Du trenger jo ikke kjøpe kjemiske og relativt dyre siruper fra Soda Stream.

Bruk det du har i kjøleskapet! Eksempler: saft, juice, et skvis av en lime, et most jordbær, litt agurk. Eller du kan kjøpe sånne smaksessenser, enten fra butikken eller fra helsekost/iherb/spesialbutikker. Prøv å bruk forskjellige typer te (trekk teposen i vann, bruk vannet i sodastreamen)

Så med andre ord er det utallige muligheter, og de fleste er billigere enn disse smakene fra SS.

Det du burde tenke på er om du synes modellen du velger er fin nok/liten nok til å ha fast plass på kjøkkenbenken. Jeg har en stor, klumpete gørrstygg en, som bare står gjemt inni skapet og skjeldent blir brukt fordi den er så upraktisk på benken. Jeg ville valgt en liten, elegant modell med små flasker, du kan alltids fylle flere ganger :)

Endret av Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes det er best med enten litt saft fra en lime, eller de "natural"-smakene som finnes til maskinene. Men begge deler blir jo mer likt farris enn brus da, så det blir kanskje ikke noe favoritt hos deg..

Skrevet

Takk for tips :) Tror det blir en sånn da.. så får jeg bare selge den videre om det ikke faller i smak

Skrevet

Vi har en sånn maskin, bruker den daglig til farrisvann, ellers har vi i skiver av lime, sitron, agurk, noen bringebær, en skive appelsin etc for litt smak innimellom..

Den er også god å blande med saft, funlight fruktfest og istevariantene er veldig gode med litt bobler i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...