AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Kjæresten min bor med to kompiser og skal leie ut det siste rommet (han eier leiligheten) Han spurte nå om det var greit at han leide ut til en jente! Jeg sa at det måtte han bedømme selv og tenke på om det hadde vært greit at jeg leide ut til en gutt. Han sier han ikke hadde likt det i det hele tatt, vi legger på og får beskjed i ettertid at denne jenta kommer på visning og at jeg måtte si fra hvis jeg ikke likte det! Hva faen?! Jeg sa jeg måtte legge på og var tydelig irritert, noe han ikke fikk med seg. Er så SYKT forbanna nå og har lyst til å slå i veggen, så sint som jeg er nå. Han blir jo irritert av at jeg har gode guttevenner til og med.. Fy søren altså! Trengte en liten utblåsning her.. Hva burde jeg gjøre? Anonym poster: dfb8096f891757501edac474ee8fe9d7
Exotica Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Kan ikke fatte og begripe hvorfor folk blir sammen med en de ikke stoler på. Jessssus 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Det handler overhodet ikke om å stole på kjæresten min, det har jeg ingen problem med. Problemet er at han selv mener han kan "nekte" meg ting som dette, men at det er fritt frem for han til å gjøre som han vil. Jeg vet han hadde reagert hvis jeg hadde tatt inn en mannlig random til å bo med meg, det sier han jo selv og det er det jeg reagerer på! Anonym poster: 760baf6570a62f22a7532183e00f26aa 5
RockPaperScissor Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Av og til må man kutte ut små hint og signaler og si ting rett ut. Uansett situasjon. 3
Gjesten Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Han spurte deg jo hva du synes, du burde svart at du ikke likte det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Om det ikke er greit, si at det ikke er greit. Jeg synes selv du gjorde det rimelig tydelig, men noen trenger tydeligvis å få det inn med teskje. Anonym poster: eee5a24ac73897f154cbfd733c5b1c91 1
dobri123 Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har lært at det ikke hjelper å hinte frem til ting, du må rett og slett si det rett ut! Ellers får du også skylde deg selv om jenta flytter inn, du har fått beskjed om å si ifra om det plager deg - så si det!
Gjest Cuntzilla Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg er på mange måter enig i prinsippet, du ber han tenke over hvordan han selv hadde reagert og han vil likevel bryte en "regel" som han nok hadde ment at du skulle overholde. Samtidig så er det jo litt sånn at hvis jeg driter i om en jente flytter inn så gidder jeg ikke lage en konflikt basert på at han hypotetisk sett ikke hadde likt det om det var jeg som skulle ha en mannlig leieboer. Bryr man seg ikke så bryr man seg ikke. Partneren skal selvsagt ta hensyn til det som kan såre deg eller gjøre deg sjalu osv, men når man gir uttrykk for at noe er OK så må han basere seg på det og ikke på hva han selv hadde tenkt. Folk er tross alt forskjellige, man kan ikke alltid bruke seg selv som målestokk. Så når du sier han kan bedømme selv i stedet for å forklare hva du føler så legger du jo litt opp til at han kan gjøre den vurderingen. Dog så må jeg si at antennene hans kanskje ikke er skrudd helt godt på om han ikke oppfattet at dette ikke var noe du likte. Endret 4. februar 2013 av Cuntzilla 1
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 eeeh, du sa han måtte bedømme det selv og når han da velger å gjøre nettopp det så er det galt?? hvorfor kan ikke jenter bare si ting rett ut istedet for å snakke i koder? du skulle bare sagt at det ikke var greit istedet for å la han ta valget selv
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Tror TS er forbannet siden han sa at han selv ikke ville likt at hun hadde tatt inn en gutt. Han er jo ikke helt komplett siklende amøbe heller så han forstod jo selvsagt at hun ikke ville like det. Han velger å overse dette og håper, eller regner med at hun ikke vil protestere. Han er en dust. Anonym poster: 65ed09b3f1074b9a9d10407f47c0b09a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Kjæresten min bor med to kompiser og skal leie ut det siste rommet (han eier leiligheten) Han spurte nå om det var greit at han leide ut til en jente! Jeg sa at det måtte han bedømme selv og tenke på om det hadde vært greit at jeg leide ut til en gutt. Han sier han ikke hadde likt det i det hele tatt, vi legger på og får beskjed i ettertid at denne jenta kommer på visning og at jeg måtte si fra hvis jeg ikke likte det! Hva faen?! Jeg sa jeg måtte legge på og var tydelig irritert, noe han ikke fikk med seg. Er så SYKT forbanna nå og har lyst til å slå i veggen, så sint som jeg er nå. Han blir jo irritert av at jeg har gode guttevenner til og med.. Fy søren altså! Trengte en liten utblåsning her.. Hva burde jeg gjøre? Anonym poster: dfb8096f891757501edac474ee8fe9d7 Og hva er det du er forbanna for? Du sa jo til han at han måtte bestemme dette selv? Hvis han lar henne flytte inn etter du har sagt klart ifra at du ikke liker det, kan du tillate deg å bli forbanna, ikke før. Anonym poster: 646bd874d795a583cbbcc37bd889c1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå