Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min har hatt det vi kaller ganske "random" sex med en jente for kanskje ett år siden. Hun er nå sint på han, pga at han fortalte til kompiser at de hadde hatt sex osv.

Jeg tror hun har slettet han som venn på facebook, så det er tydlig at hun ikke vil ha noe med typen min å gjøre lenger.

Men likevell follower han denne jenta på instagram og liker stadig bilder av henne. Nesten alle bildene hun legger ut av seg selv liker han.

Jeg har sagt til han at jeg ikke liker at han liker bilder av så mange og gjentatte jenter, fordi det får meg til å føle meg utrolig usikker.

Han har skjerpet seg masse, og det er jeg takknemmelig for, men likevell liker han fremdels bildene til denne jenta som han har pult.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Begynner å lure på om han er tiltrekt til henne, men samtidig har jeg ikke lyst til å mase mer på han om det, for egentlig vil jeg bare drite i det. Men det er ikke så lett når jeg ser at han liker bildene hennes.

Hilsen jente på 16 år.

Anonym poster: 7d39fb35d25b1d22d05934e0f8808f3e

Videoannonse
Annonse
Gjest Snoken-
Skrevet

Vel det er ikke noe tvil om han er betatt av denne jenta.

• Liker 3
Skrevet

Vel det er ikke noe tvil om han er betatt av denne jenta.

Haha, sorry hvis jeg sier imot meg selv nå.. Men er man betatt av noen bare fordi man liker bildene deres? Det kan veldig godt hende at du har rett, men kan du utdype det litt? Gjerne fortell meg litt om en gutt's tenkemåte, hvis du kan det! :))

-TS

Gjest Snoken-
Skrevet

Haha, sorry hvis jeg sier imot meg selv nå.. Men er man betatt av noen bare fordi man liker bildene deres? Det kan veldig godt hende at du har rett, men kan du utdype det litt? Gjerne fortell meg litt om en gutt's tenkemåte, hvis du kan det! :))

-TS

Hvorfor har han behov for å like bildene hennes? Jo, fordi han har ikke kommet over henne. Når han liker bildene hennes betyr det at han ikke klare å gi slipp på henne. Han gir også signaler til henne om at han fortsatt er interessert. Muligens håper han kanskje på å gjenvinne kontakten mellom ham og henne.
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor har han behov for å like bildene hennes? Jo, fordi han har ikke kommet over henne. Når han liker bildene hennes betyr det at han ikke klare å gi slipp på henne. Han gir også signaler til henne om at han fortsatt er interessert. Muligens håper han kanskje på å gjenvinne kontakten mellom ham og henne.

Okei, tusen takk for svar! :) Setter stor pris på svar fra en mann/gutt,haha!

Skrevet

Enig med karen over.

Han vil ikke gi slipp på henne, virker det som.

prøv å ta det opp med ham. Så du vet helt sikkert hvor han står. kanskje han ikke er noe å samle på?

Skrevet

dere er for unge. finn noe annet å gjøre. fokuser på studiene.

ellers: å være i et forhold der han ikke respekterer deg er ikke holdbar. du har sagt at du ikke liker at han skal like alle bildene til damene, og han har skjerpet seg, men klarer ikke å gi slipp på denne dama. så ja,han er interessert i henne. hva vil hun tro om deg???så jeg er enig med alle over her, dump han.

Anonym poster: bf1ad88318a33b88c9ec7280549990a7

Skrevet

Men er man betatt av noen bare fordi man liker bildene deres?

Nei. Men når man gjør det i en sånn kontekst; ja.
Gjest bråkar
Skrevet

Det kan være mange grunner: mange menn er overraskende dårlige på å forstå hvordan egne handlinger virker på andre, og trenger ikke bare tilbakemelding på det men klare grenser.

En del menn er i tillegg de egentlige dramaqueens'a i sine forhold. De gjør ting som setter i gang uro hos den andre, og så blir den andre bærer av en uro som egentlig er deres egen.

Det handler litt om modenhet, litt om karakter. Om han ikke innordner seg kan du fint finne deg noe bedre.

-TS

• Liker 1
Skrevet

Han har hatt sex med ei jente for over ett år siden, hun vil ikke ha noe med han å gjør og wops så er du kjæresten hans, mens han fortsatt stalker denne ufrivillige jenta. Tror du trygt kan tro på at han fortsatt er betatt av den jenta ja...

Skrevet

dere er for unge. finn noe annet å gjøre. fokuser på studiene.

ellers: å være i et forhold der han ikke respekterer deg er ikke holdbar. du har sagt at du ikke liker at han skal like alle bildene til damene, og han har skjerpet seg, men klarer ikke å gi slipp på denne dama. så ja,han er interessert i henne. hva vil hun tro om deg???så jeg er enig med alle over her, dump han.

Anonym poster: bf1ad88318a33b88c9ec7280549990a7

Mener du at han ikke respekterer meg siden han ikke har sluttet å like bildene hennes?

Hvis det er det du mener kan jeg si meg enig i det, kan du utdype hva du mener? =))

-ts

Skrevet

Du trenger ikke mer utdyping. Han vil Knulle henne igjen. Du er naiv.

Gjest kingbed
Skrevet

Du trenger ikke mer utdyping. Han vil Knulle henne igjen. Du er naiv.

aouch. men tusen takk for at du er ærlig, trengte nok å høre det! :)

Skrevet

Øøøøøh, hvorfor er du ilag med en fyr som snakker om kvinnene han har sex med til kompiser? Synes du det er greit at han åpner kjeften sin om sexen deres også?

Skrevet

Øøøøøh, hvorfor er du ilag med en fyr som snakker om kvinnene han har sex med til kompiser? Synes du det er greit at han åpner kjeften sin om sexen deres også?

Du tenker på sånn kvinner er kjent for å gjøre? Skulle vi hatt samme holdning som deg, hadde det knapt vært en mann i forhold...

Skrevet

Du tenker på sånn kvinner er kjent for å gjøre? Skulle vi hatt samme holdning som deg, hadde det knapt vært en mann i forhold...

Er kvinner kjent for det? Kanskje du skal argumentere for påstanden din?
Skrevet

Det er sånn gutter er.

-ts

Skrevet

Det er sånn gutter er.

-ts

Så bli ilag med en mann. ;)

Skrevet

Så bli ilag med en mann. ;)

Hu er 16....

Anonym poster: 50b8b7091e72ba1a3cdba30f55b42bdf

• Liker 1
Skrevet

Hu er 16....

Anonym poster: 50b8b7091e72ba1a3cdba30f55b42bdf

Vel, det finnes fjortissfyrer som ikke snakker om damene de har pult til kameratene sine, det gjelder bare for TS å finne dem. Slike fyrer som hun snakker om, er ikke moden nok til å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...