Pludre Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Hei Jeg fødte en gutt i juli i fjor, og jeg har enda ikke fått avgårde takkekortene for fødselsgavene han fikk :oops: Ja, jeg vet det er lenge siden, men kortene er ferdige nå, og nå skal vi snart ha dåp. Dåpen skal vi ha i påska, og i den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg bør gjøre følgende: - bør jeg sende takkekortene sammen med invitasjonene til dåpen for dem det gjelder ? - eller må jeg ta det i to omganger, at jeg sender takkekortene for seg selv ? Blir jo immari mye penger i porto da - en tredje løsning er å sende takkekortene for fødsel og dåp sammen ? - eller skrive alt på samme kortet ? Dilemmaet blir jo da at jeg har bilde fra han var nyfødt på takkekortene fra fødselen, og på dåpskortene bør jeg jo ha bilde av gutten i dåpskjole eller ?? Håper noen kan komme med innspill, og jeg er helt forvirra ...... Hilsen Pludre
Gjest lmari Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Send takkekort og dåpsinvitasjon sammen. Det tror jeg i hvert fall at jeg hadde gjort!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tror nok jeg ville sendt takkekortene sammen med dåpsinvitasjonene. Da blir det litt slik "sånn så jeg ut da jeg ble født, og nå skal jeg døpes".
*Kaisa* Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tror nok jeg ville sendt takkekortene sammen med dåpsinvitasjonene. Da blir det litt slik "sånn så jeg ut da jeg ble født, og nå skal jeg døpes".
Thomasine Skrevet 18. mars 2004 #5 Skrevet 18. mars 2004 Alle vet at nybakte mødre har mere enn nok å gjøre!! :-) :enig_animasjon: Var jeg deg ville jeg gjort noe litt originalt ut av begge "happeningsene"!! Lag 1 kort hvor du både har bilde av barnet som nyfødt og så som dåpsbarn! I kortet skriver du noe sånt som:"...bedre sent enn aldri..." og derfor blir det et felles!! :) Alle blir nok glade, og så blir det litt anderledes enn alle andre takkekort!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. mars 2004 #6 Skrevet 18. mars 2004 Jeg er mest for et felles fødselsgave- og dåpsgave-takkekort... Bare utsette takkekortene for fødselsgaven til dåpstakkekortene skal sendes ut. Sende ut dåpsinvitasjoner nå, og takke etterpå. Og da takke for både dåps- og fødselsgave.. Det hadde jeg gjort tror jeg! ...eventuelt skrevet dåpsinvitasjon på fødselstakkekortene... Hmmmmm ...nå lister jeg meg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå