Gå til innhold

Når eksen din står høyt oppe på "personer du kanskje kjenner" på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt påvirket av den "stalker du eksene til kjæresten din tråden". Alle som har lest tråden vet hva den handler om.

Det har seg sånn at mange som skrev i den tråden mener at dine stalkere kommer opp i "finn venner" selvom dere ikke har noen felles venner.

I det siste så har eksen min kommet veldig høyt på lista mi,står som nr 3. Vi har bare en felles venn,men veldig rart at han kommer før disse folka som jeg har 6 venner til felles med osv..

Er det flere som har opplevd dette eller er jeg helt paranoid.

Anonym poster: 6f614be4469cfe0f192e59a28d3ee474

Videoannonse
Annonse
Gjest HeiSveis
Skrevet

Ja, jeg har fått eksen min høyt opp på lista, men det er fordi jeg er innom han ofte for å sjekke profilen hans :P Jeg må gi meg med det :P

Skrevet

jeg får opp personer jeg aldri i mitt liv har søkt etter eller kjenner. så vet ikke helt om det nødvendigvis er noe automatikk i at de man søker på kommer på lista. gjør ikke det her ihvertfall

Skrevet

jeg får opp personer jeg aldri i mitt liv har søkt etter eller kjenner. så vet ikke helt om det nødvendigvis er noe automatikk i at de man søker på kommer på lista. gjør ikke det her ihvertfall

Skrevet

Jeg får opp personer jeg kun har hatt e-postkontakt med, men som jeg ikke har felles venner med. Creepy hvor mye Facebook vet om hva du driver med på nettet...

Anonym poster: 055dd77f1f8c40e0a2da4236576b6b22

Skrevet

Vet i hvert fall at den sjekker hvem du har sendt e-post med, for jeg og ei venninne fikk samme person opp, ingen av oss hadde felles venner med han, men vi hadde begge e-post fra han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...