AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Hei! Min jevngamle type er sånn at hvis jeg sier ett ord feil, så får jeg høre det i flere uker etterpå, og om det ordet kommer på bane, så må han nevne at jeg sa det feil den ene gangen. Hvis jeg gjør noe feil,mister noe i gulvet eller noe sånt, så er det ikke sånn " oi, skal jeg hjelpe deg?". Jeg føler at han alltid må gjøre narr av meg hvis jeg gjør noe feil, og det er skikkelig irriterende. Noen ganger er det greit, for da er det mer sånn erting og vi kan le litt av meg, men til tider tar det av.. Sånn at det kan virke som har fremhever mine feil for å virke bedre selv.. Har ganske lyst å snakke med han om dette, og be han om å slutte med det. Jeg blir i skikkelig dårlig humør og føler meg absoulutt ikke noe bra når han hele tiden skal legge merke til alt jeg gjør og i tillegg dra det så langt.. Syns dere det er dumt av han, eller overdriver jeg? Hvordan/hva kan jeg si til han? Hilsen jente på 17 år Anonym poster: 1b43de4a91abc4cfdaa6cb47757e39cc
Frk.Marihøne Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Synes du burde snakke med han, viktig å kunne prate med hverandre vis det er ting som plager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå