Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 17 år her!

Har det kjempe bra med min 1 år eldre kjæreste, men noen ganger har det seg slik at jeg søker en krangel, ikke det at jeg nødvendigvis bygger opp eller lager en krangel, men at jeg føler for å krangle litt med typen.

Ønsker å være redd for å miste han, ønsker tårer, sinne og anger. Ønsker at vi ikke skal snakke ilag, for så å krangle skikkelig også komme tilbake til det normale.

Jeg er ikke jenten som liker drama i det hele tatt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler dette behovet for å ha en krangel med typen min?

Noen som kan forklare eller føler det samme?

Anonym poster: 949ece5627257610d2a8233ab24db9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du egentlig er en rolig person, men trenger å få luftet topplokket iblant. Ikke noe uvanlig i det.

Skrevet

Tror du egentlig er en rolig person, men trenger å få luftet topplokket iblant. Ikke noe uvanlig i det.

Ja, det tenker kanskje jeg og. For ofte kan disse kranglene være en god måte å få ut flere irritasjoner på samtidig.

-TS

Skrevet

Det er nok ikke uvanlig, det der, men sørg for at kjæresten er "med" på greia, ellers kan du fint drive ham vekk på den måten.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig, det der, men sørg for at kjæresten er "med" på greia, ellers kan du fint drive ham vekk på den måten.

Hvordan kan jeg få han med på det da? Forklare han at jeg av og til trenger en slags krangel? Det kunne jo ha gått, men da føler jeg at det ikke hadde blitt det samme, når det er en planlagt krangel..

Skrevet

Hvordan kan jeg få han med på det da? Forklare han at jeg av og til trenger en slags krangel? Det kunne jo ha gått, men da føler jeg at det ikke hadde blitt det samme, når det er en planlagt krangel..

Vanskelig... Men jeg tror nesten du må forklare det for ham og hører hva han tenker om krangling generelt.

Hvis min kjæreste hadde tvangs-kranglet med meg hadde jeg fort tatt beina på nakken- jeg hater krangling og er avhengig av at vi har det stabilt og rolig. Hvis han er av samme ulla kan det kanskje bli vanskelig for dere.

Anonym poster: 171cf752717e635dbcb7ce2b07763a8c

• Liker 3
Skrevet

Det er en vanskelig situasjon, men bare forklar ham det du forklarte oss. Jeg vet at jeg hadde fått løpeskoene på veldig fort hvis jeg hadde en kjæreste som konstant ville krangle, da jeg er helt motsatt. Jeg kan ikke fordra krangling, og hadde ikke giddet å bruke tid på en som ikke kunne prate ordentlig uten å lage styr av det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes bare at det høres fryktelig umodent ut....Om du vil bli kvitt typen så er dette måten å gjøre det på.

Anonym poster: fc43639a75f55e58c648017a4d9f5941

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes bare at det høres fryktelig umodent ut....Om du vil bli kvitt typen så er dette måten å gjøre det på.

Anonym poster: fc43639a75f55e58c648017a4d9f5941

jeg vil ikke kalle det umodent, fordi det er virkelig ikke noe jeg vil. Det er noe psyken min vil. tror jeg er syk i hodet :P

-ts

Skrevet

Du har vel bare noe sinne som vil ut. Ikke la det gå ut over han, det er ikke hans problem. Det er DITT. Snakk heller dritt om noen teite klassekamerater med han.

Jeg kjenner noen mennesker som bare elsker å krangle og diskutere helt teite ting. Når de ser sitt snitt til å tergne en annen person, om det enn handler om vafler, så gjør de det. Det er plagsomt, men de får en eller annen slags tilfredshet ut av det.

Ikke gjør det, du virker bare som en surpomp.

Å forklare han at du VIL krangle blir bare rart. Uansett om han vet at det ikke er seriøst, så sårer det å høre negative ting uansett. Jeg vet godt at fks hun ene venninnen jeg har som elsker å krangle aldri egentlig mener noe med det, men det kan såre og er plagsomt uansett.

Ta det heller ut et annet sted.

• Liker 2
Skrevet

Virker ikke som du føler deg sikker i forholdet, eller kanskje du bare kjeder deg veldig?

Isåfall synes jeg du burde forlate han, for både hans og din egen del.

Skrevet

Enten er du fryktelig usikker på ham/deg selv, eller så irriterer du deg faktisk over ham, eventuelt trenger du rett og slett mer stimuli. Kanskje du trenger spenning og adrenalin i seg selv, eller kanskje du trenger mer spenning direkte fra ham. Om irritasjonen er genuin, fiks kommunikasjonen dere i mellom, lær deg å faktisk snakke ordentlig med ham når det er et problem. Er usikkerhet problemet, er dette selvsagt også noe du/dere må jobbe med.

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen i å gjøre slikt. Jeg har gjort det mye med venner og familie og kjærester. Jeg har funnet ut at jeg gjør det for å "teste" dem. Se hvit langt je kan gå og de forsatt velger å være der. Det høres kanskje sykt ut, men det er pga jeg var veldig usikker som person og hadde vanskelig for å stole på folk. Jeg har forsatt vanskelig for å stole på folk, men jeg har helt sluttet å "teste" de jeg er glad i, du mister dem til slutt, du for det som du "vil". Nå er jeg med en kjæreste som er av den "harde" typen, hadde jeg gjort noe slikt mot han så hadde han snudd og aldri sett seg tilbake, noe jeg trenger, han holder meg på plass og jeg tar meg selv i nakken før tanken engang treffer meg!

Om du virkelig er hald i han så bude du slutte, du får det som du vil til slutt.... Alle blir lei uansett!

Skrevet

Kanskje du kjeder deg litt? Høres nesten slik ut. Noen trenger å få ut en utblåsning i ny og ne, men trening er et bedre alternativ enn å krangle med kjæresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...