Gjest Cat Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 En mann på jobben jeg har fått ganske så god kjemi med, har begynt å sende sms til meg på fritiden, om jobbrelaterte ting, som egentlig kan vente til neste gang vi møtes.. Ikke det at jeg har noe i mot det, han er både kjekk å sjarmerende og vi har endel blikkontakt når vi møtes på jobb. Han tuller og småerter og er ellers veldig snill og omtenksom og mot meg. Jeg svarer på sms ( han sender alltid først)og han kan gjerne holde "samtalen" gående en stund, med da noe jobb og forsiktige sp.mål om andre ting, og i det siste kompliment på ting jeg gjør, og masse smileys.. Jeg har ikke slik kontakt med mine andre mannlige kollegaer, så dette er litt uvant for meg.... Er dette "normalt"
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg synes det høres over the top ut for å være uskyldig... Selv har jeg en kollega jeg har kontakt med på fritiden- han er lykkelig gift homse, så absolutt ingen vibber der. Øvrige mannfolk har jeg kun kontakt med når vi er flere sammen. Lønningspils etc. Anonym poster: bb44741b7640bbf5db4338dc88eaaf6d
Denobulan Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Nja, vi spiller fotball noen stykker (bedriftsfotball) og må av og til ha litt kontakt pga dette. Og en annen en er jeg bare blitt litt god venn med, så vi kan av og til og meldes. Det jeg nevner her er den kontakten jeg har med dem, altså ikke noe spesielt. Det du å han har virker mere som flørt? 1
Semydfe Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Høres ut som han liker deg. Er dere single begge to?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har jobbet i et mannsdominert miljø, og alle har kun vært venner. Med ett unntak: Verdens verste player. Han greide å lure meg, gitt!
Anglofil Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg er nå eneste kvinne på mitt team, og jeg har ingen kontakt med dem på fritida utover at vi har teambuilding (sammen med sjefen) på fritiden et par ganger i året. Det er klart, jeg er venner med dem på facebook, så det blir vel en kommentar eller to en gang i blant. Mvh Yvonne Endret 4. februar 2013 av Yvonne
Gjest Cat Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er singel, jeg vet ikke helt med han.. Det har liksom ikke vært noe tema. Kjemien med han er helt annerledes enn med de andre, det er som jeg har kjent han mye lengere enn de mnd vi har jobbet sammen.. vi kan prate normalt og " seriøst" i et øyeblikk, og småflørte i neste. Men han er kollegaen min..jeg vil ikke at ting skal bli rart på jobb om det blir noe misforståelser fra en av oss.. Ts
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Ja, har samme type kontakt med en kollega. Det er ikke noe rart i å holde på med en på jobben, mange møtes gjennom jobb Vi har vært veldig klare på det siden dag 1, at vi faktisk jobber sammen, og derfor må kunne være profesjonelle på jobb uansett om det går sånn eller slik. Kommunikasjon Anonym poster: 04984aa1b098a27991f860f9285416d2
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Niks, hender vi treffes på trening, men ikke ellers.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Pass deg litt, ts. Å flørte med en spesielt på jobben kan bli ubehagelig, hvis det skjærer seg mellom dere. Dere skal fortsette å jobbe sammen. Mye bedre å ha en kameratslig tone på jobb og la fritid være adskilt. Han virker sjekke-interessert og når du ikke sier nei, så fortsetter han. Anonym poster: 249ad4a47b8b541c1187902f51b1509a
Cata Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Nja, jeg har innimellom telefonkontakt med andre kolleger utenom jobb, men i de aller fleste henseende er det jobbrelatert. Sjefen min kan finne på å sende jobbrelaterte spørsmål på SMS selv om det ikke er i arbeidstida og siden vi har en uhøytidelig tone kan det nok komme en fleip eller to innimellom også. En annen kollega har det innimellom med å SMS'e meg når han er på reise. Som regel er det jobbrelatert, men et par ganger har det også hendt at han har kommet med spørsmål relatert til en felles hobby vi har - typisk "Skal jeg kjøpe med noe til deg når jeg likevel er innom spesialbutikken?" Det er vel egentlig bare en kollega som jeg i blant kan finne på å sende ikke jobbrelaterte SMS'er til en gang i blant, men han har jeg kjent i over 20 år og jeg kjenner kona hans også, så både hun og han og jeg vet at jeg er ufarlig.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Jobber i mannsdominert yrke og er god kompis med de fleste av mannfolka, da hender det seg at jeg finner på ting med en eller flere av de, gjerne sammen med kjæresten min og. Jeg vet også hvem jeg skal "passe" meg for! Null stress Anonym poster: cd60c4d790ade338f5e2e9cc2db422b5
Steinar40 Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Høres ikke mye smart ut hvis en eller begge er opptatte på annet hold. Endret 4. februar 2013 av Steinar40
lottelotti Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 Han liker deg sikkert, men som de andre skriver så råder jeg deg også til og være forsiktig i tilfelle det går galt. Men det er jo også mange som slår opp på en vennlig måte, og fortsatt er venner med x'en, du kan jo prate litt med han på jobben om "ikke jobb relaterte ting" og se om han faktisk er noe for deg?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #16 Skrevet 4. februar 2013 Han liker deg sikkert, men som de andre skriver så råder jeg deg også til og være forsiktig i tilfelle det går galt. Men det er jo også mange som slår opp på en vennlig måte, og fortsatt er venner med x'en, du kan jo prate litt med han på jobben om "ikke jobb relaterte ting" og se om han faktisk er noe for deg? Ikke bare gå galt, men få snusen i at han har harvet over flere andre på jobb både før og etter det. Ille. Så føler man seg brukt og må kanskje bytte jobb. Min og mine venninners erfaringer er at veldig pågående menn på jobb er playere. De andre forholder seg profesjonelt eller kameratslig, og de som finner kjærlighet på jobben har som oftest ikke harvet over noen på alle de andre avdelingene først.
lottelotti Skrevet 4. februar 2013 #17 Skrevet 4. februar 2013 Ikke bare gå galt, men få snusen i at han har harvet over flere andre på jobb både før og etter det. Ille. Så føler man seg brukt og må kanskje bytte jobb. Min og mine venninners erfaringer er at veldig pågående menn på jobb er playere. De andre forholder seg profesjonelt eller kameratslig, og de som finner kjærlighet på jobben har som oftest ikke harvet over noen på alle de andre avdelingene først. Once in a while, så kan du jo møte på en av disse så kalte playerne.. men jeg tror ikke det er såå ofte. Det kan jo hende at det bare er en fyr som synes at du var kul og tenkte at han kanskje hadde en sjanse?
Gjest Katten. Skrevet 4. februar 2013 #18 Skrevet 4. februar 2013 Kan hende han liker deg. Personlig har jeg alltid hatt et godt forhold til kolleger, kvinnelige såvel som mannlige, med tilhørende ubetydelig småflørting (det er veldig tydelig at det ikke menes seriøst fra min side).
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #19 Skrevet 4. februar 2013 For meg er det ikke uvanlig å ha kontakt med kolleger utenom arbeidstid.. av begge kjønn. Vi farter en del også, noe som betyr pils / middager på ettermiddag / kvelder + at det hender man har brukt en og annen lørdags kveld sammen med dem også. Det også kun med en mannlig kollega der (hjemme hos han). Jeg er dame. Prater så mye med kolleger at MYE av praten går om alt annet en jobb også.. Anonym poster: b9d9eb964c3451471e39ffdbf7d1cceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå