AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 For et år siden begynte jeg å holde på med en gutt. Vi er fra samme by, men studerer og bor nå i ulike byer. Vi møttes sjelden, men holdt kontakten frem til mai ca. Naturlig nok mistet vi kontakten, ettersom vi nesten aldri møttes. Jeg tror at han likte meg mer enn jeg likte han på det tidspunktet. Det tar lang tid før jeg liker noen. Jeg er ikke noe følelsesmenneske. Anyway, jeg har i det siste tenkt mye på han, hva om osv. Angrer veldig på at vi ikke ga det en sjanse. Han er en utrolig bra person, og jeg burde ikke latt sjansen gå fra meg. Han holder nå på med en annen jente, så det er for sent for oss:( eller er det lov å kontakte han likevel? Han og hun nye er vel så og si sammen:/ Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Det blir vel litt dumt og ta kontakt nå... Anonym poster: a9734fb9e8fb5e3768e97bf20d9080b7 3
fitness_ Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Ligg unna. Har han møtt noen andre så har toget gått for deg akkurat nå... Men hvem vet, kan jo hende at han blir singel en gang i framtiden 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Jeg sendte han en melding på face bare hei, hvordan går det-melding. Så får vi se om han svarer eller ikke. Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jippi han svarte! Og svaret tyder på at han er singel og keen på å ta opp igjen kontakten:) Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Så bra! Kan du fortelle meg hva som gjorde at du fikk mer interesse og begynte å angre? Var det først nå? Hvorfor? Fordi du er ensom? Ikke har andre muligheter? Jeg mener at det er greit at du tar kontakt om du faktisk er oppriktig interessert, men om du bare er interessert i oppmerksomheten og anerkjennelsen, så bør du holde avstand Jeg har selv vært i en lignende situasjon (hvor jenta fikk interesse først etter at jeg gikk videre) og synes det var litt vanskelig å akseptere med tanke på at hun i praksis avviste meg og såret meg når jeg virkelig var klar for henne. Men det gikk bra. Anonym poster: 62a4d5482267bd41eaccd2fa9e1f910d 1
OnFire Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Er en viss sjanse for at hun vil ha ham nå som han er "utilgjengelig". Bare synd om han dumper hun nye fordi han tror at han og TS har en sjanse, og så mister TS interessen igjen om noen uker.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg vet egentlig ikke Jeg håper ikke det er fordi jeg føler meg ensom og synes det er på tide at jeg finner noen. Vanskelig å vite egentlig. Han er en super person, men forelsket er jeg ikke. Det har jeg aldri vært, og vet ikke om jeg har det i meg:p Men jeg er enig med dere i at jeg håper han ikke ditcher en annen for meg. Men som sagt så virket det ikke som han holdt på med noen. Han er en veldig snill gutt, og han ville aldri ha vært utro mot noen (sånn jeg kjenner han hvertfall). Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Vel...hva skjedde? Anonym poster: 62a4d5482267bd41eaccd2fa9e1f910d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Vel...hva skjedde? Anonym poster: 62a4d5482267bd41eaccd2fa9e1f910d Vi har kontakt:) Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
-Jiinxs- Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Om jeg var deg så ville jeg nå først funnet ut om han faktis er singel, og ikke bare tolke det han sa i meldingen som at han er singel. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Om jeg var deg så ville jeg nå først funnet ut om han faktis er singel, og ikke bare tolke det han sa i meldingen som at han er singel. Skal jeg spørre han? Virker litt teit å spørre om det helt ut av det blå? Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
-Jiinxs- Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Skal jeg spørre han? Virker litt teit å spørre om det helt ut av det blå? Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 Jeg hadde nå spurt han om det. Om du er usikker om han virkelig er singel. Kanskje jeg er rar. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Jeg hadde nå spurt han om det. Om du er usikker om han virkelig er singel. Kanskje jeg er rar. Tror ikke jeg tør å spørre om det. Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
Nettinettet Skrevet 7. februar 2013 #15 Skrevet 7. februar 2013 Jeg vet egentlig ikke Jeg håper ikke det er fordi jeg føler meg ensom og synes det er på tide at jeg finner noen. Vanskelig å vite egentlig. Han er en super person, men forelsket er jeg ikke. Det har jeg aldri vært, og vet ikke om jeg har det i meg:p Men jeg er enig med dere i at jeg håper han ikke ditcher en annen for meg. Men som sagt så virket det ikke som han holdt på med noen. Han er en veldig snill gutt, og han ville aldri ha vært utro mot noen (sånn jeg kjenner han hvertfall). Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 Det er ikke ofte jeg er negativ, men her synes jeg du trår inn i ett området du ikke burde. Du er ensom og savner oppmerksomheten fra noen, og derfor savner du han. Han dekker ett behov hos deg og ikke noe mer enn det. Du er ikke og har aldri vært forelsket i han, synes du ikke han fortjener noen som er forelsket i han, på samme måte som han var forelsket i deg? Greit nok, det nye forholdet er sikkert ikke solid siden han velger å ta opp igjen kontakten med deg, men det betyr ikke at du har rett til å leke med hans følelser igjen. Du sier du ikke vet om du har det i deg å bli forelsket. Bruker du det som en unnskyldning for at dette kan være det beste du kan få? For det er nemlig slik at den dagen du treffer en som vekker noe i deg og du forelsker deg så vil du ikke ha behov for den oppmerksomhet han her gir deg lenger. Da vil du ønske noe mer betydningsfullt og dypere enn det dere noen gang kan få. Hvis du ikke er forelsket i han synes jeg du skal la han få komme seg videre. Det er nok av tråder her inne som viser hvor vondt det er når noen man er gla i kommer tilbake i livet bare fordi de ikke fant noe bedre. Ikke vær den personen! 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #16 Skrevet 7. februar 2013 Det er ikke ofte jeg er negativ, men her synes jeg du trår inn i ett området du ikke burde. Du er ensom og savner oppmerksomheten fra noen, og derfor savner du han. Han dekker ett behov hos deg og ikke noe mer enn det. Du er ikke og har aldri vært forelsket i han, synes du ikke han fortjener noen som er forelsket i han, på samme måte som han var forelsket i deg? Greit nok, det nye forholdet er sikkert ikke solid siden han velger å ta opp igjen kontakten med deg, men det betyr ikke at du har rett til å leke med hans følelser igjen. Du sier du ikke vet om du har det i deg å bli forelsket. Bruker du det som en unnskyldning for at dette kan være det beste du kan få? For det er nemlig slik at den dagen du treffer en som vekker noe i deg og du forelsker deg så vil du ikke ha behov for den oppmerksomhet han her gir deg lenger. Da vil du ønske noe mer betydningsfullt og dypere enn det dere noen gang kan få. Hvis du ikke er forelsket i han synes jeg du skal la han få komme seg videre. Det er nok av tråder her inne som viser hvor vondt det er når noen man er gla i kommer tilbake i livet bare fordi de ikke fant noe bedre. Ikke vær den personen! Du har jo egentlig rett. Men føler likevel at jeg ikke kjenner han godt nok til å vite om jeg kan forelske meg i han etterhvert. Samme med han, han er ikke forelsket i meg. Men vi har det gøy sammen, han er snill og god, så jeg burde jo få følelser etterhvert:p Har ikke tenkt å leke med følelsene hans. Jeg er ærlig på at jeg vil bli bedre kjent med han, så ser vi hva som skjer. Da er det opp til han om det er greit. Men du har rett i at jeg begynner å bli redd for å ende opp alene. Jeg har aldri vært forelsket, følelser er aldri innblandet i noe. Så jeg tenker at det kanskje ikke er mulig, og da kan jeg jo like gjerne være sammen med han som jeg liker så godt. Skjønner? Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #17 Skrevet 7. februar 2013 Du har jo egentlig rett. Men føler likevel at jeg ikke kjenner han godt nok til å vite om jeg kan forelske meg i han etterhvert. Samme med han, han er ikke forelsket i meg. Men vi har det gøy sammen, han er snill og god, så jeg burde jo få følelser etterhvert:p Har ikke tenkt å leke med følelsene hans. Jeg er ærlig på at jeg vil bli bedre kjent med han, så ser vi hva som skjer. Da er det opp til han om det er greit. Men du har rett i at jeg begynner å bli redd for å ende opp alene. Jeg har aldri vært forelsket, følelser er aldri innblandet i noe. Så jeg tenker at det kanskje ikke er mulig, og da kan jeg jo like gjerne være sammen med han som jeg liker så godt. Skjønner? Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 Skjønner overhodet ikke! Hvis du blir sammen med han uten å være forelsket, frarøver du han muligheten til å finne en jente som er stupforelsket i han, og dette vil han merke. Du kan ikke fake det begjæret man føler når man er forelsket. Han vil kanskje gå å kjenne på dette, uten å helt kunne sette fingeren på hva "problemet" er. Det kan ende opp som et stort savn. Hvis du i det hele tatt vurdere dette så må du være ærlig med han hele veien, om at du ikke er forelsket i han, men at du ønsker et forhold på tross av det. Han må få velge om han skal være i et forhold med mangel på forelskelse fra den personen som kommer til å bety mest for han. Å leke med noens følelser på denne måten er bare stygt gjort. Anonym poster: 33df6582448f9d91d2f291be4c189c46 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #18 Skrevet 7. februar 2013 Skjønner overhodet ikke! Hvis du blir sammen med han uten å være forelsket, frarøver du han muligheten til å finne en jente som er stupforelsket i han, og dette vil han merke. Du kan ikke fake det begjæret man føler når man er forelsket. Han vil kanskje gå å kjenne på dette, uten å helt kunne sette fingeren på hva "problemet" er. Det kan ende opp som et stort savn. Hvis du i det hele tatt vurdere dette så må du være ærlig med han hele veien, om at du ikke er forelsket i han, men at du ønsker et forhold på tross av det. Han må få velge om han skal være i et forhold med mangel på forelskelse fra den personen som kommer til å bety mest for han. Å leke med noens følelser på denne måten er bare stygt gjort. Anonym poster: 33df6582448f9d91d2f291be4c189c46 Det er bare sånn jeg tenker, ikke dermed sagt at jeg kommer til å gjøre det. Og hvem vet, kanskje jeg blir forelsket etterhvert? Som sagt studerer vi ikke i samme by, så vi sees sjeldent. Jeg får ikke følelser fort tydeligvis, så må bare gi det tid. Og jeg skal ikke leke med følelsene hans. Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107
Nettinettet Skrevet 7. februar 2013 #19 Skrevet 7. februar 2013 Men du har rett i at jeg begynner å bli redd for å ende opp alene. Jeg har aldri vært forelsket, følelser er aldri innblandet i noe. Så jeg tenker at det kanskje ikke er mulig, og da kan jeg jo like gjerne være sammen med han som jeg liker så godt. Skjønner? Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 Joda, jeg skjønner, og det er mange som har bygget opp ett samliv pga gode vennskapelige følelser og trygghet i disse. Samtidig går de fra hverandre hvis ikke lidenskapen kommer til slutt. Jeg for min del synes det er bedre å være alene, enn å være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Det har jeg heller venner til. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Å herregud, nå driver han å maser om hvorfor jeg tok kontakt igjen Anonym poster: 9bbe68cf5fc635788f673987c7044107 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå