Sol79 Skrevet 3. februar 2013 #1 Del Skrevet 3. februar 2013 Er det noen som kan anbefale meg en manuellterapeut i Oslo? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 4. februar 2013 #2 Del Skrevet 4. februar 2013 Vi var hos en som heter Erik Aarum på Brynseng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 4. februar 2013 #3 Del Skrevet 4. februar 2013 Til deg eller baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 4. februar 2013 #4 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, vi var med baby, altså, tenkte det var det du var ute etter, jeg Vi var i hvert fall veldig fornøyde med han vi var hos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 4. februar 2013 #5 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, vi var med baby, altså, tenkte det var det du var ute etter, jeg Vi var i hvert fall veldig fornøyde med han vi var hos! Lurte på om TS skulle ha til seg selv, eller til baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 4. februar 2013 #6 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) . Lurte på om TS skulle ha til seg selv, eller til baby Ja, det var derfor jeg svarte til henne at anbefalingen min gjaldt baby. I tilfelle det var til seg selv hun var ute etter. Endret 4. februar 2013 av Clafoutis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 4. februar 2013 Til baby. Takk for svar! Da kontakter jeg han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 4. februar 2013 #8 Del Skrevet 4. februar 2013 Om du er villig til å dra litt uten for Oslo, vil jeg anbefalle Bjørn Helgar, på Fjellhamar. Han er ekspert på babyer/barn. Om du googler han, ser du hvor bra han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Del Skrevet 4. februar 2013 Vi var hos en som heter Erik Aarum på Brynseng. Der var vi også, Han er suuper dyktig og kjempe koselig. Anbefales virkelig! Også veldig praktisk at det ligger rett ved t-banen hvis man ikke kjører bil:) Anonym poster: 44a6e52aa65d296523b97e7105829c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. februar 2013 #10 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg drister meg til å anbefale en osteopat på OK klinikken på Majorstuhuset. Inngang ved T-banen. Hun heter Andrea Becker og er en magiker med barn!! Jar aldri sett noen med sånn barnetekke før. Og kjempeflink Vi og flere andre har vært der med KISS og skjevheter i skallen og bekken. Når han ble stor nok fikk han sitte i vinduskarmen og se på togene mens hun behandlet han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Del Skrevet 4. februar 2013 Vi var hos en som heter Erik Aarum på Brynseng. Jeg kan også anbefale ham. Føltes som han reddet livene våre, da barnet mitt gikk fra å være veldig urolig til å sove mange timer i strekk etter første behandling. Det var vanskelig å skjønne hva han gjorde, siden han bare trykket veldig forsiktig på nakken til barnet, men det virket. Jeg fikk ham anbefalt av helsestasjonen. Var opptatt av å gå til noen som er kjent for å være flinke til å behandle babyer. Anonym poster: d1aebed4ce6a63e9de4605c99d2434e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå