Gå til innhold

Da kommer et nytt barn til verden... Rannveig Heitmann!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gravid meg med på charterfeber???? :sjokk:

Anonym poster: e5c20367cf3cd626db62f562afe3e5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gravid OG med på chartefeber skulle det stå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke skjønner helt... Er barnefaren faren til begge barna, eller har de forskjellig far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har forskjellig far.

Charterfeber, ja. Haha. Nok en mulighet for henne til å vise seg frem lettkledd.

Anonym poster: 124a4bbb737fe8d00e5d79291807d68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OMG men som gravid? Fest og fyll. Ja det tar seg ut på barnecv`n hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG men som gravid? Fest og fyll. Ja det tar seg ut på barnecv`n hennes.

Charterfeber er da ikke bare fest og fyll. Fitnessgjengen som var med i sesong 4 drev da ikke med fyll. Var vel bare ho ene av de som var ute et par ganger.

Kan vel dra til syden og være med på charterfeber selv om man er gravid og småbarnsmor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gratis ferie OG pr .. Kan vel ikke bli stort bedre for henne?:)

Anonym poster: 102c735b0cccbd02e53cc700fa93e0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dere er virkelig noe for dere selv.

Ser flere av dere er bekymret for at barna hennes kan lese det hun har skrevet og at hun legger ut om livet sitt og barnas på nett.

Men dere oppretter en egen tråd om henne, med hennes navn i overskriften, og skriver dritt om henne og gjør til og med narr av navnene til barna.

Men det er ikke så nøye om de leser det da?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er virkelig noe for dere selv.

Ser flere av dere er bekymret for at barna hennes kan lese det hun har skrevet og at hun legger ut om livet sitt og barnas på nett.

Men dere oppretter en egen tråd om henne, med hennes navn i overskriften, og skriver dritt om henne og gjør til og med narr av navnene til barna.

Men det er ikke så nøye om de leser det da?

Dette forumet trenger en liker knapp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet trenger en liker knapp :danse:

Det finnes en. I høyre hjørne av hvert innlegg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fascinerende å se hva folk kommer på å kritisere denne jenta for. På detaljnivå, helt ned til tidspunktet for befruktningen av barnet hun nå bærer..! At det er mulig å komme på å kritisere noen for å ha blitt befruktet enten dagen før eller etter en operasjon, er virkelig noe spesielt.

Og det må jeg si, det sier mer om kritikerne, enn det sier om jenta de kritiserer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal den første ungen være da, hvis hun drar til syden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fascinerende å se hva folk kommer på å kritisere denne jenta for. På detaljnivå, helt ned til tidspunktet for befruktningen av barnet hun nå bærer..! At det er mulig å komme på å kritisere noen for å ha blitt befruktet enten dagen før eller etter en operasjon, er virkelig noe spesielt.

Og det må jeg si, det sier mer om kritikerne, enn det sier om jenta de kritiserer.

Nå er det jo ingen som tvinger henne til å legge disse svært intime og personlige opplysningene ut på internett slik at hvem som helst kan lese dem. Da må hun også tåle at folk diskuterer disse opplysningene også. Jeg har personlig ingen interesse av dette, men jeg forstår godt at folk blir fascinert over at det faktisk går an å være så korttenkt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo ingen som tvinger henne til å legge disse svært intime og personlige opplysningene ut på internett slik at hvem som helst kan lese dem. Da må hun også tåle at folk diskuterer disse opplysningene også. Jeg har personlig ingen interesse av dette, men jeg forstår godt at folk blir fascinert over at det faktisk går an å være så korttenkt.

Nei, ingen tvinger henne til å dele det. Men ingen tvinger folk til å opprette tråder, hvor de kritiserer alt ved henne, heller.

Og hvor går grensen for hva man skal tåle?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal den første ungen være da, hvis hun drar til syden?

Newsflash; det er lov å ta med unger til syden.....

Anonym poster: a2dc06630699d793858dd5a3eba82e49

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting jeg stusser litt over med denne bloggeren; hun sladder sønnen sin bort fra alle bilder og nå handler jo ikke bloggen om noe annet enn babyen som skal komme. Skal babyen også sladdes? Litt ironisk at en av norges mest kjente mammablogger består av sladdede bilder av ungene

Anonym poster: b827d5b95887915259064f4b66e2ec59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En ting jeg stusser litt over med denne bloggeren; hun sladder sønnen sin bort fra alle bilder og nå handler jo ikke bloggen om noe annet enn babyen som skal komme.

Såvidt jeg vet var det bare en liten periode hun sladdet. Jeg har sett bilder av ungen på bloggen i det siste.

Anonym poster: ccab3e25107d090df38f294fa4cb148b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Såvidt jeg vet var det bare en liten periode hun sladdet. Jeg har sett bilder av ungen på bloggen i det siste.

Anonym poster: ccab3e25107d090df38f294fa4cb148b

Var ikke sladding en brikke i spillet mot BF?

Anonym poster: 5e7830d98086c04fb47f63a00a8f0d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sladding en brikke i spillet mot BF?

Anonym poster: 5e7830d98086c04fb47f63a00a8f0d2f

Hun ble visstnok skremt av hva som skjedde med Malinelskerlukas-bloggeren, om jeg ikke husker feil. Naturligvis rart med all den utleverende informasjonen hun allerede har gitt ut om sønnen og bildene man finner i arkivet. Synes egentlig veldig synd i gutten som har så mye fakta om seg selv ute på nettet. Tviler på at det kommer til å være særlig greit når han blir eldre. Hun har til og med lagt ut bilder mens hun føder han og han blir dratt ut av henne.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun skal sladde ungene så vil vel ikke alle sponsorene hennes sponse henne mer? Tenker libero, barnevogner, barneklær, barnekremer, salver, stellevesker +++++ De får jo alt gratis, men håper hun oppgir det som inntekt og skatter av det. Ville ikke sponset en blogg med fem øre når de er så brødhuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...