saladfingers Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 hei hei enkelt og greit, jeg lurer på hva dere ville brukt en tusing på hvis dere ikke hadde noen regninger å betale etc.. klær/møbler/peppes pizza? :-) det er ikke det at jeg ikke har tuuusen ting jeg vil kjøpe meg, men jeg tenkte jeg kanskje skulle unne meg noe ekstra nå siden jeg sjeldent har så mye å bruke av gangen uten at det skal gå til noe spesielt. sååå jeg trenger noen tips? hva ville dere brukt det på?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg ville kjøpt meg noen nye klær og/eller sminke
Avi Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Tror jeg ville unnet meg litt nye klær Og hvis det er noe jeg har siklet etter i lang tid men ikke fått meg til å kjøpe enda så kjøper jeg det. Det kribler litt når jeg får meg noe jeg har gledet meg til å kjøpe! Aller best liker jeg å tusle alene rundt i byen en formiddag, med en kaffe/varm sjokolade og kikke i butikkene. 2
missdior Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Tror jeg hadde brukte pengene på en frisørtime! Det er sårt tiltrengt 1
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Klær, en bedre middag på en fin restaurant, en god flaske vin eller champagne, et maleri eller trykk til å ha på veggen, filmer, etc. Eller plassert dem i sparebøssen for en eventuell utenlandsreise.
Harlequin Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Et godt måltid på en restaurant, nytt undertøy og litt sjokolade. 1
isbjørnungen Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Frisør + ny bukse evt nye øredobber. Har ikke brukt det siden september, fordi jeg mister dem hele tiden..
saladfingers Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2013 takk for mange svar! bare å pøse på..
Gjest Spiderpig Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 En time hos frisør og en ny bukse.
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 For min egen del ville jeg akkurat nå brukt tusenlappen på en elektriker som kan fikse spotlightsene på badet mitt.
Gjest Nimmel Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Bøker. Ikke e-bøker, men "the real thing". (Tror jeg har 2k bøker eller noe slikt- men det er jo ingenting. )
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 Kjøpt ekstra mat som jeg kan fryse. Evt nye treningssko og mulig noen klær.
Minya Skrevet 7. februar 2013 #17 Skrevet 7. februar 2013 Jeg hadde glatt brukt tusenlappen på et par nye marsjstøvler. Eller vent, jeg har jo akkurat kjøpt nye marsjstøvler! Såååe.... Ny cd/dvd-rom til desktopen eller kanskje et nytt skjermkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå