Gå til innhold

Ønsker meg nye dynetrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på nytt sengetøy på mitt soverom. Rommet er helt lyst, hvite vegger, gulv og tak. Ingen andre møbler enn senga. Har i det siste brukt hvitt sengetøy, men synes de blir fort utvasket og ser grått ut.

Tenker at det kanskje kan være vel så fint med sengetøy som er lyst, men ikke hvitt? Kanskje beige, lys lilla, stripet med noe blått i?

Noen som har tips både til farge og evt konkrete tips - hadde blitt kjempeglad for link. Det må være 220 lengde og pris fra billig til "halvdyrt" :)

Anonym poster: 2bddf516849482f024222c4d1e84b0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Princess pleier å ha "ukens sengesett" til godt under 200,- for settet. Det kan være du finner noe der?

Det hvite som er misfarget kan du farge hvis det ellers er i god stand, det er en grei måte å fornye på.

:heks:

Skrevet

Et annet tips til hvitt sengetøy er å vaske det med forvask hver gang. Til forvasken bruker du Vanish som vaskemiddel. Det fikk mine etter hvert grå håndklær og laken til å bli hvite og fine igjen.

Princess har også veldig ofte 2 for 1 på sengetøy, så da kan du få deg flere forskjellige til en billig penge der. :)

Selv er jeg veldig glad i fargesterke sengetøy, så jeg skal ikke komme med tips til farger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...