AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Som det står i tittelen, synes dere at en kvinne som kliner på andre date er "billig"? Eller, ville dere menn som ønsker et stabilt forhold, ha høyere forventninger om kvinnen nektet å kline på andre date? Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Ja. Billig. Anonym poster: 23277d12d27045b7da2bfaf21a8c0733
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 ok, takk for svaret ditt... Når ville du ha forventet at dette skjedde om kvinnen ikke var billig? Glemte å skrive at : Vi ble kjent på sukker ca. 1 mnd før første treff, jeg er 33 og han 37 Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 NEI! Det kommer litt an på stemninga og settingen, men jeg synes den bør bære såpass flørtete hvis det skal være noe å bygge videre på. Anonym poster: 4391801b3ab542abfc801d44e06166b3
Cosette Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Men for pokker da. "Billig", for en undertrykkende kategorisering av mennesker. Og bør man virkelig bry seg om hvorvidt en mann setter pris på klining på andre date eller ikke? Hvis han dumper deg etter andredateklining, så er han jo åpenbart en dobbeltmoralist som forventer andre standarder hos andre enn hos seg selv, eller hva? Og det må jo være blant de aller mest utiltrekkende personlighetstrekkene. 6
Gjest nobilian Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Altså, på andre date har jeg alltid passert sex, så nei..
Anglofil Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Hvis han mener du er billig fordi du velger å kline med han etter andre date så er han, som det påpekes, en dobbelmoralist. Nei, det er ikke billig. Har man lyst har man lov. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 NEI! Det kommer litt an på stemninga og settingen, men jeg synes den bør bære såpass flørtete hvis det skal være noe å bygge videre på. Anonym poster: 4391801b3ab542abfc801d44e06166b3 Ok stemninga var spesiell og intens (det virket som om det var gjensidig i hvertfall, og jeg tror nok det), men det ble bare "uskyldig" klining, da... Lurer på hva han forventer for neste gang om det er en... Cosette.. ja, men hvordan stille et spørsmål og finne et tittel uten et ord alle bruker og forstår? Setter pris på at du svarte, men synes ikke du behøvde heller å bedømme meg fordi jeg ønsker andres mening. Dessuten er det bare fordi mitt siste forhold varte i ca 10 år, så jeg har ingen erfaring med dating... og jeg var da mye yngre, så jeg vet ikke hvordan man skal oppføre seg etter 30 år, om det er en forskjell eller ikke... Jeg føler meg fortapt... Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
FantasDick Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Hun må jo ha noen å kline med, så om hun kliner med daten og han synes det er greit så er han enten like billig som henne eller de er begge to normale, voksne mennesker som har lyst å kline med hverandre.
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Som det står i tittelen, synes dere at en kvinne som kliner på andre date er "billig"? Eller, ville dere menn som ønsker et stabilt forhold, ha høyere forventninger om kvinnen nektet å kline på andre date? Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc Er ikke mannen billig om han kliner på andre date? Hva folk gjør får være opp til de. Kyssing gjør INGEN billige, dust! 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Takk Nobilian og Yvonne for svarene deres! Ja, det Cosette sa om dobbeltmoralisme er helt sant, men... en venninne jeg fortalte det advarte meg om at han kunne synes jeg var billig. Jeg hadde faktisk ikke tnekt på det engang fordi det falte bare naturlig da vi kysset hverandre, og som sagt var det uskyldig stemning... Problemet er også at nå at vi har begynt, skal det fortsette neste gang vi treffes, og da er jeg redd det går litt for fort. Er bestemt på ikke å ligge med ham før jeg vet hvor vi står, men når man har startet prosessen, kan man ikke unngå det like lenge som når man ikke har klinen i det hele tatt... Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Jeg skulle virkelig ønske at alle sluttet med de hersens reglene og lyttet mer til hjerte/intuisjon........ Anonym poster: b00499c5531fb5d4f9e52971681a4415 2
Gjest Tidssone Skrevet 3. februar 2013 #13 Skrevet 3. februar 2013 Jeg tror begrepet "billig" er funnet opp av: a) damer som er misunnelige på andre damer som faktisk har noen å kline/ha sex med b) menn som egentlig ikke er interesserte, men som forsøker å nedlegge flest mulig damer 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. februar 2013 #14 Skrevet 3. februar 2013 Takk Nobilian og Yvonne for svarene deres! Ja, det Cosette sa om dobbeltmoralisme er helt sant, men... en venninne jeg fortalte det advarte meg om at han kunne synes jeg var billig. Jeg hadde faktisk ikke tnekt på det engang fordi det falte bare naturlig da vi kysset hverandre, og som sagt var det uskyldig stemning... Problemet er også at nå at vi har begynt, skal det fortsette neste gang vi treffes, og da er jeg redd det går litt for fort. Er bestemt på ikke å ligge med ham før jeg vet hvor vi står, men når man har startet prosessen, kan man ikke unngå det like lenge som når man ikke har klinen i det hele tatt... Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc Dersom dette bekymrer deg, er det jo bare å finne datingmåter der det ikke er rom for å gå videre?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #15 Skrevet 3. februar 2013 TS, du har andre problemer enn at du er "billig"... Anonym poster: 99eee73e9ffbb1f3bdcb69dd2848d89b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Hun må jo ha noen å kline med, så om hun kliner med daten og han synes det er greit så er han enten like billig som henne eller de er begge to normale, voksne mennesker som har lyst å kline med hverandre. Helt enig med deg, men dessverre tenker sannsynligvis ikke samfunnet sånn. Og det er rart, men jeg ble så forvirret etter at min venninne sa det. Sikkert fordi jeg liker ham veeldig godt, på den måten man sjeldent opplever... så jeg er redd for at han mister interesse, siden det er begynnelsen. Er ikke mannen billig om han kliner på andre date? Hva folk gjør får være opp til de. Kyssing gjør INGEN billige, dust! Jeg skulle virkelig ønske at alle sluttet med de hersens reglene og lyttet mer til hjerte/intuisjon........ Anonym poster: b00499c5531fb5d4f9e52971681a4415 Ja, enig også. Intuisjonen min sier faktisk at jeg bare kan kjøre på, det er en spesiell tiltrekningskraft mellom oss, og den har også med personlighet å gjøre. Men som overnevnt, når man har lite erfaring med dating og plutselig treffer en som man liker spesielt godt, blir man lett forvirret Jeg tror begrepet "billig" er funnet opp av: a) damer som er misunnelige på andre damer som faktisk har noen å kline/ha sex med b) menn som egentlig ikke er interesserte, men som forsøker å nedlegge flest mulig damer Problemet er også at noen menn synes det er kjedelig å få det de vil så lett også. Men jeg er glad for å se svaret ditt (og andres) som er mer voksne enn det jeg noen ganger leser her Dersom dette bekymrer deg, er det jo bare å finne datingmåter der det ikke er rom for å gå videre? Ja, tenkte faktisk å foreslå å treffes på et offentlig sted Men jeg vet samtidig at jeg er så tiltrukket av ham at vi sikkert likeve skal ta litt tid "alene" Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #17 Skrevet 3. februar 2013 takk for et så konstruktivt svar, "AB" !!!! Nå er jeg så mye klokkere takket være deg! Anonym poster: c779a8dbcfaaa3201d99b85f644a76dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå