Gå til innhold

Hva syns dere om forhold der den ene får fordeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om et forhold der mannen har adgang til damas bankkort og kontoer, men der dama ikke har adgang til mannens bankkort og kontoer.

Mannen har også adgang til damas bil, men dama har ikke adgang til mannens bil ...

Dama tør ikke si noe, eller ... hun bare godtar det? De er samboere og har vært det i snart 15 år.

Mannen blir veldig sur om dama bruker penger, eller ønsker å bruke penger til barna sine og barnebarna sine.

Mannen er visst sur pga fordi han ikke har råd til å bruke penger på barna og barnabarna sine.

Er dette riktig?

Anonym poster: f970ac03d654dec5b093266e12b8f64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må gjøre det de føler er riktig for seg, men jeg hadde aldri godtatt det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg vet om et forhold der mannen har adgang til damas bankkort og kontoer, men der dama ikke har adgang til mannens bankkort og kontoer.

Mannen har også adgang til damas bil, men dama har ikke adgang til mannens bil ...

Dama tør ikke si noe, eller ... hun bare godtar det? De er samboere og har vært det i snart 15 år.

Mannen blir veldig sur om dama bruker penger, eller ønsker å bruke penger til barna sine og barnebarna sine.

Mannen er visst sur pga fordi han ikke har råd til å bruke penger på barna og barnabarna sine.

Er dette riktig?

Aldri hørt om sånne forhold. Dysfunksjonelle greier..

Skrevet

Er dette riktig?

Selvfølgelig er ikke dette riktig.

Fatter ikke at noen gidder å finne seg i sånn dritt bare for å være i et "forhold".

• Liker 1
Gjest likeeverything
Skrevet

Er dette riktig?

Nei. Virker som han er en control freak.

Skrevet

Ja det er riktig. Mannen skal jo være mannen i huset.

:ironi:

Hvem i alle dager gidder å finne seg i noe slikt? Mishandler henne fysisk eller psykisk, eller er hun bare tøffel?

Anonym poster: 4cc9027c5e7d5a14ab034ad063ade3ab

Skrevet

Faren til barna mine er i sånnt forhold. Han betaler ikke bidrag, barna hans har og opplevd og ikke få gave til jul og bursdag, ellers får de 100 kr gave. Alle pengene hans må gå til hennes barn. Han få heller ikke treffe barna ofte, for det koster jo penger. Mannen er jo en stor idiot som finner seg i det.

Anonym poster: e3cd14c3218a8632270d66d331e84d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...