Gå til innhold

Eksen min er verdens barnsligste! Jeg vil bare kverke han nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gjorde han det slutt med meg. Like greit siden vi i sommer bare ha kranglet siden sommer. Mest om økonomi. At han sløser bort masse penger når han heller skal bruke de på regninger osv. Også at han er så eiersyk av seg. Jeg fikk ikke lov til noen ting. Han skulle ha kontroll på ALT jeg gjorde.

Uansett så går han rundt (til og med til familien sin) å sier masse usanne ting om meg! At jeg er en ondskapsful lbitch. Jeg er slem med dattra hans (han har en datter på 5 år fra tidligere forhold) at jeg nekter han sex. Whaat?! Dette er helt utrolig. Helt usant! Jeg er helt rystet.

Jeg har ikke gjort noe galt. Jeg har gjort alt av husarbeid, matlaging, handle mat, betalt benis, kjørt og hentet dattra i barhehagen, luftet hunden hans, bare vært hjemme med dattra mens HAN er på byen osv. Eneste han har gjort er å ligge på sofan å klage på alt jeg gjør.

At han sier til alle at jeg behandla både han og dattra dårlig er så langt fra sannheten som et går ann å få det. Å jeg ha prøvd å ringe han, men han nekter å si noe.

Han er 33, men oppfører seg som en 14 åring.

Hva kan jeg gjøre? Jeg liker ikke at han sprer usanne rykter om meg! :nei:

Anonym poster: 95112a9938db9e27c95666135339b4a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon der du setter han krafig på plass og sier akkruat det du skriver her. Si at han ikke kan holde på sånn.

Sånne folk må settes på plass, men om du ikke sier noe gjør han akkurat som han vil.

Anonym poster: ad19f96130c1d32b54e28608c3a6f235

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er glad min eks ikke er så umoden! :sjokkert:

Jeg ville tatt meg en prat med han. Han kan ikke holde på slik.

• Liker 1
Skrevet

Han tar jo ikke tlf når jeg ringer. Har prøvd å ringe i hele dag jo.

Fikk en sms av bestevenninna hans istad om jeg burde la han være i fred hvis ikke kom hun å døra.

Uhm? Hva skal hun gjøre? Banke meg? Har aldri likt ho.

Ts-

Skrevet

Du fikk melding av bestevenninna hans om å holde deg unna?

Minner meg om ungdomsskolen...

Skrevet

Men, herre!

Det nytter da ikke å prøve å kontakte han direkte.

Har du mange av vennene og familiemedlemmene hans på facebook? Kan du tagge han i et innlegg der du forklarer din side av situasjonen, og sier at du er drittlei dumme rykter, og ønsker at han oppfører seg noe mer modent enn en 14-åring? Og at du dessverre må meddele dette på facebook da han nekter å ta telefonen, samt får en venninne til å true deg med bank om du fortsetter å kontakte han?

Burde få fart på sakene.

Videre får jeg bare ønske deg til lykke med å være kvitt han. Høres ut som det beste som har skjedd for deg i forholdet deres.

• Liker 4
Skrevet

Du fikk melding av bestevenninna hans om å holde deg unna?

Minner meg om ungdomsskolen...

Ja, hun sa det. Vet ikke helt hva hun mente med det. Jeg prøver å få en forklaring fra han. Noe jeg har rett på.

Ts.

Skrevet

Herregud for en fjott!!

Også får han bestevenninna si til å true deg? Makan. Han burde vokse opp.

Skrevet

Ja, hun sa det. Vet ikke helt hva hun mente med det. Jeg prøver å få en forklaring fra han. Noe jeg har rett på.

Ts.

Det spiller ingen rolle om hun ville koseprate eller banke deg, hun har ingenting med denne saken å gjøre. Din eks er tydeligvis utrolig pysete som ikke tør å ta telefonsamtaler fra deg og får venninnen til å kontakte deg. Og at venninnen faktisk kontakter deg er jo helt utrolig.

Jeg har ikke opplevd lignende siden jeg var 14!

Hvis dette er sånn han er, så vil folk se at han ikke alltid sier sannheten, bare la det gå, hev deg over det.

Men jeg forstår frustrasjonen, blir nesten frustrert av å lese dette. Lykke til i hvertfall, og vær glad du endelig kan finne deg en som er verdt det :)

Skrevet

Har du mange av vennene og familiemedlemmene hans på facebook? Kan du tagge han i et innlegg der du forklarer din side av situasjonen, og sier at du er drittlei dumme rykter, og ønsker at han oppfører seg noe mer modent enn en 14-åring? Og at du dessverre må meddele dette på facebook da han nekter å ta telefonen, samt får en venninne til å true deg med bank om du fortsetter å kontakte han?

Burde få fart på sakene.

Videre får jeg bare ønske deg til lykke med å være kvitt han. Høres ut som det beste som har skjedd for deg i forholdet deres.

Hvorfor skal hun synke ned på samme ynkelige nivå og gjøre alt offentlig på Facebook.? Det må da være aller siste stasjon og mulighet. Ts er sveket av en mann som ikke tålte å bli dumpet og han oppfører seg irrasjonelt. TS trenger folk rundt seg som kan gi rasjonelle råd. Glem hevn!

Skrevet

I går gjorde han det slutt med meg. Like greit siden vi i sommer bare ha kranglet siden sommer. Mest om økonomi. At han sløser bort masse penger når han heller skal bruke de på regninger osv. Også at han er så eiersyk av seg. Jeg fikk ikke lov til noen ting. Han skulle ha kontroll på ALT jeg gjorde.

Uansett så går han rundt (til og med til familien sin) å sier masse usanne ting om meg! At jeg er en ondskapsful lbitch. Jeg er slem med dattra hans (han har en datter på 5 år fra tidligere forhold) at jeg nekter han sex. Whaat?! Dette er helt utrolig. Helt usant! Jeg er helt rystet.

Jeg har ikke gjort noe galt. Jeg har gjort alt av husarbeid, matlaging, handle mat, betalt benis, kjørt og hentet dattra i barhehagen, luftet hunden hans, bare vært hjemme med dattra mens HAN er på byen osv. Eneste han har gjort er å ligge på sofan å klage på alt jeg gjør.

At han sier til alle at jeg behandla både han og dattra dårlig er så langt fra sannheten som et går ann å få det. Å jeg ha prøvd å ringe han, men han nekter å si noe.

Han er 33, men oppfører seg som en 14 åring.

Hva kan jeg gjøre? Jeg liker ikke at han sprer usanne rykter om meg! :nei:

...Du burde sikte litt høyere neste gang når du skal finne deg en mann

Anonym poster: 7f8430c6c93a55257919b3672fb8e259

Skrevet

Det TS bør gjøre er å bare kutte all kontakt med fyren.

Ingen grunn til pine seg selv på den måten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han tar jo ikke tlf når jeg ringer. Har prøvd å ringe i hele dag jo.

Fikk en sms av bestevenninna hans istad om jeg burde la han være i fred hvis ikke kom hun å døra.

Uhm? Hva skal hun gjøre? Banke meg? Har aldri likt ho.

Ts-

Seriøst? Vet ikke hvem jeg syns er mest barnslig av denne venninnen hans og han.

Uansett, la henne komme på døra om det er det hun vil. Kanskje du klarer å banke litt vett inn i hode på henne..

Og denne eksen din...... Jeg vil tro at han liker dette. At han sitter hos henne å snakker masse drit om deg, fyrer henne opp som faen og digger at dere to fyrer opp hverandre. Venninna hans tror nok også at hun er himla tøff når hun holder på sånn. :roll:

Har vært borti noe lignende selv. Så m itt råd er, la henne komme. Hun er nok ikke så tøff når det kommer til selve stykket. :roll:

Endret av Torepop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...