Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Rimi har en stenovnbakt pizza margerita i to-pakning som faktisk er god. Ellers går pizza mia og originale an, men margerita'n til Rimi er bedre.

Skrevet

ristorante med mozarella eller fungi! :D

MMMM! Namnam!

Skrevet

Ristorante.. yum!

også grandiosa - kjøttdeig og løk, den smaker godt med ekstra ost :-)

Skrevet

Kall meg gjerne kresen, men har ikke sansen for noen slags frossenpizza, jeg :-?

Skrevet

Jeg syns Ristorante!

... ellers glemmer jeg aldri Pizza Magnifico - den aller beste pizzaen noensinne, syns jeg.

Skrevet

Jeg tror det må bli Big One Mexican. Må imidertid presisere at jeg ikke har smakt Ristorante og Originale, som flere av dere nevner her. Kanskje jeg rett og slett må gjøre det... :roll:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Den beste finnes desverre ikke lengere. Den pepperoni pizzan som fantes før, den i svart pakkning. Tror det var stabburet og den het bare pepperoni

Skrevet

Enig med TinaK, den pepperoni-pizzaen var ikke så verst. Favoritten min nå er Mia med kylling. Den nye grandiosa-varianten med kjøttdeig og løk er heller ikke så verst når jeg hiver på ekstra ost og oregano.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Nå har jeg sendt mail til stabburet og spurt om det er noe sjans for at den pepperoni pizzaen noen gang kan komme tilbake igjen.. Blir spennende å se om jeg får noe svar :-)

Skrevet
Nå har jeg sendt mail til stabburet og spurt om det er noe sjans for at den pepperoni pizzaen noen gang kan komme tilbake igjen.. Blir spennende å se om jeg får noe svar :-)

Den sorte - Big One Pepperoni - fra Stabburet selger de da fremdeles. De selger den ihvertfall på Rimin der jeg bor...

Ellers må jeg innrømme at jeg ennå har tilgode å smale en frossenpizza som jeg har syntes var *god*. Om jeg måtte velge en er Originale m/ Oliven og pepperoni helt grei, men god...? Nei.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Den sorte - Big One Pepperoni - fra Stabburet selger de da fremdeles. De selger den ihvertfall på Rimin der jeg bor...

Det er ikke big one jeg mener sjø.. Den fantes før big one... Noen år siden de slutta å selge den nå. Den het bare stabburet pepperoni. Var mye bedre enn big one.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...