Marionette Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Hvor i Oslo, Evt i nærheten av Oslo får man kjøpt Ole Henriksen- produkter? ...de har sluttet å selge det på Oslo city
Marionette Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2013 Kicks har Ole Henriksen-produkter:) Sist jeg var der sa de at de har sluttet å selge det og nå vet jeg ikke om andre steder. Kicks på City selger det i allefall ikke.. Er det muligheter for at det finnes på andre Kicksbutikker?
challenger Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Sist jeg var der sa de at de har sluttet å selge det og nå vet jeg ikke om andre steder. Kicks på City selger det i allefall ikke.. Er det muligheter for at det finnes på andre Kicksbutikker? Åh, det har ikke jeg fått med meg iallefall.. Men du kan jo handle Ole Henriksen på nett da?
Marionette Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2013 Åh, det har ikke jeg fått med meg iallefall.. Men du kan jo handle Ole Henriksen på nett da? Joda! Jeg kan det..men jeg vet ikke helt hvilke produkter jeg skal ha og kunne tenkt meg en samtale med en som kanskje kjenner produktene litt. Da er det lettere å gjøre det i butikken
Kommode Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Før jul hadde de det på Steen og Strøm, tror jeg. Eller Glassmagasinet, men tror det var Steen og Strøm. Vet ikke om de har det ennå? 1
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Den hudpleiebutikken i Vibes gate 5 eller 7 brukar å ha det. 1
Marionette Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2013 Takk for tips! Jeg skal ut å lete allerede i morgen takk, takk, takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå