Gå til innhold

Mascara som gir volum og lengde - og holder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orket ikke dra inn til byen på Kicks, men var på Tonic. Der har de ikke Este Lauder, så det ble Lancome Hypnose Drama (skulle vel kostet på meg turen inn til byen siden Kicks har tilbud på mascara fra Lancome nå). Spent på å prøve!

Ja jeg skjønner hva dere mener med stor børste, for jeg tror det var dette som gjorde at jeg ikke likte Diorshow (kosten er jo vanvittig!) da jeg prøvde for noen år siden. Jeg har ikke korte vipper, men heller ikke veldig lange. Har bedre vipper på høyre side, toskete at de ikke er like på begge sider, haha. Får se om det blir suksess med denne!

Anonym poster: 7eb862ade52836a8652bcdc8d1bc4a75

Svarer her siden du spurte. :) Har hatt Hypnose drama i en god stund, og veldig fornøyd med den. Følte for å prøve noe nytt å endte opp med Estee Lauder sin. Synes selv det var vanskelig å påføre med så stor kost i starten, men følte den ga bedre volum når jeg fikk teken på det. Uansett, Lancome sine er kjempebra så du blir helt sikkert fornøyd med den :)

Skrevet

Det er rart det der med favorittmascarer fordi vi har forskjellige vipper og alle ønsker ikke likt resultat. Har sett bilder og videoer lagt ut med DE klumpevippene og likevel er det favorittmascaraen. Den fra Estee Lauder alle skryter av her hadde jo så mye produkt på kosten at jeg ikke kan skjønne at noen kan få fine vipper med denne...... En annen rar ting er at ikke alle mascaraer drysser på alle. Lancome hypnose syns jeg gav et middels resultat og den gav meg mørke skygger under øynene etter 1 time så den gikk fort i søpla.

Skrevet

Den liker ikke jeg, har ikke likt noen jeg har prøvd som selges på Vita. Visste ikke at de tester på dyr, det er ikke bra!

Ts, samtlige mascaraer som er nevnt i denne tråden er fra selskaper som tester på dyr, med unntak av TonyMoly. Om det er noe du bryr deg om, ville jeg anbefalt Urban Decay, jeg er utrolig fornøyd med både Skyscraper og Big Fatty.

Skrevet

Det er rart det der med favorittmascarer fordi vi har forskjellige vipper og alle ønsker ikke likt resultat. Har sett bilder og videoer lagt ut med DE klumpevippene og likevel er det favorittmascaraen. Den fra Estee Lauder alle skryter av her hadde jo så mye produkt på kosten at jeg ikke kan skjønne at noen kan få fine vipper med denne...... En annen rar ting er at ikke alle mascaraer drysser på alle. Lancome hypnose syns jeg gav et middels resultat og den gav meg mørke skygger under øynene etter 1 time så den gikk fort i søpla.

Det er sant, alle har forskjellige preferanser og erfaringer. Jeg likte ikke den Diorwshow som virker å være favoritten til "alle", mens mange liker ikke min favoritt fra Clinique. Lancome Hypnose har jeg prøvd før, den var helt grei men ikke noe mer. Dette er Hypnose Drama, og er resistent mot tårer/fukt, noe som er viktig for meg siden jeg har øyer som renner litt.

Ts, samtlige mascaraer som er nevnt i denne tråden er fra selskaper som tester på dyr, med unntak av TonyMoly. Om det er noe du bryr deg om, ville jeg anbefalt Urban Decay, jeg er utrolig fornøyd med både Skyscraper og Big Fatty.

Ah, huff, det var jeg ikke klar over. Takk for tips! :)

Skrevet

Dryssing er veldig individuelt. Jeg ser flere anbefaler Lash Architect 4D fra L'Oreal. Den gir nydelige vipper, men på meg så ligger halvparten igjen under øynene etter få timer :/ Men det gjør veldig mange mascaraer på meg, så jeg er vel et worst case scenario.

Skrevet

Dryssing er veldig individuelt. Jeg ser flere anbefaler Lash Architect 4D fra L'Oreal. Den gir nydelige vipper, men på meg så ligger halvparten igjen under øynene etter få timer :/ Men det gjør veldig mange mascaraer på meg, så jeg er vel et worst case scenario.

Nesten alle andre mascaraer jeg har prøvd, utenom 4d og HM`s mascara, har drysset på meg.

HM`s mascara er overraskende god, synes JEG, men den tørker desverre fort ut, og bøyer ikke vippene.

Skrevet

Lancome Hypnose.

Skrevet

TS her,

Da har jeg omsider testet Lancome Hypnose Drama, og jeg er veldig misfornøyd. Vippene ble fine, men fikk mørke skygger under øynene etter et par timer. Egentlig blir jeg forbanna, for hos Tonic sa de at denne skulle være tårefast. Da burde den heller ikke kunne gi skygger under øynene? Kan man reklamere på sånt?

Skrevet

Jeg ønsker meg lange, definerte vipper som skiller seg godt, så jeg endte opp med Lancome L'extreme og er veldig fornøyd med den! Den har fibre som gjør vippene lengre, så jeg bruker Clinique High Impact på vippene under øyet. Fornøyd med begge to, men de testes på dyr.

Skrevet

TS her,

Da har jeg omsider testet Lancome Hypnose Drama, og jeg er veldig misfornøyd. Vippene ble fine, men fikk mørke skygger under øynene etter et par timer. Egentlig blir jeg forbanna, for hos Tonic sa de at denne skulle være tårefast. Da burde den heller ikke kunne gi skygger under øynene? Kan man reklamere på sånt?

Kjipt med smittingen, men det er nok ikke en reklamasjonsgrunn da den fortsatt er tårefast. Det som gjør at du får pandaøyner er nemlig mascaraen som reagerer med fettet du har i huden og derfor smitter av. Det er ikke vann, men fett... Men om du er plaget med smitting kan kanskje en tubemascara være noe for deg? Jeg har selv fet hud og bruker briller, en kombo som får mange mascaraer til å smitte på meg, selv om de er både tårefat og vannfast, untaket er tubemaskaraer (Clinique high impact curling, loreal beauty tubes og Sensai sin 38 gradaersvariant blandt annet)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Om dere har en mascara som drysser, men som ser bra ut kan dere kanskje vurdere en mascarabase? Er ikke så vanlig å ha i sminkepungen, men det sies å fungere om man finner en av et godt merke : )

Skrevet

Kjipt med smittingen, men det er nok ikke en reklamasjonsgrunn da den fortsatt er tårefast. Det som gjør at du får pandaøyner er nemlig mascaraen som reagerer med fettet du har i huden og derfor smitter av. Det er ikke vann, men fett... Men om du er plaget med smitting kan kanskje en tubemascara være noe for deg? Jeg har selv fet hud og bruker briller, en kombo som får mange mascaraer til å smitte på meg, selv om de er både tårefat og vannfast, untaket er tubemaskaraer (Clinique high impact curling, loreal beauty tubes og Sensai sin 38 gradaersvariant blandt annet)

Aha, jeg forstår :)

Har aldri opplevd smitting med noen andre mascaraer noensinne, så dette er helt nytt for meg. Har ikke fet hud dog, heller tørr. Jeg har som sagt alltid brukt Clinque hight impact curling mascara tidligere, men ønsket mer "drama". Sensai sin 38 er helt forferdelig.

Jeg får heller gå tilbake til Clinque evnt bruke YSL sin selv om den tørker fort ut. Aldri mer Lancome Hypnose ihvertfall :)

Skrevet

Nesten alle andre mascaraer jeg har prøvd, utenom 4d og HM`s mascara, har drysset på meg.

Jeg prøvde 4d igjen i går, og den fikk virkelig kjørt seg. Uten å drysse. Jeg tror nok jeg gir den noen sjanser til før jeg gir den opp. Den gir virkelig flotte vipper!

• Liker 1
Skrevet

Liker Jordana Best Lash Extreme Volumizing mascara samt Loreal Volume Million Lashes. Sistnevnte har jeg gått igjennom et titals tuber av. :)

Skrevet

Jeg prøvde 4d igjen i går, og den fikk virkelig kjørt seg. Uten å drysse. Jeg tror nok jeg gir den noen sjanser til før jeg gir den opp. Den gir virkelig flotte vipper!

I know! Ingen vippetang trengs. Jeg elskern.

Skrevet

Lancome Hypnose Drama er HERLIG! Gir fin fylde og holder heeele dagen uten og drysse eller føles "sliten". Jeg sliter også med øyne som renner litt og med denne maskaraen gjør ikke det.

Skrevet

Lancome Hypnose Drama er HERLIG! Gir fin fylde og holder heeele dagen uten og drysse eller føles "sliten". Jeg sliter også med øyne som renner litt og med denne maskaraen gjør ikke det.

Som sagt smittet denne slik at jeg ble mørk under øynene i løpet av et par timer. Hjelper ikke med fine vipper da :)

Skrevet

Jeg har også vært på evig maskarajakt! Og nå har jeg endelig funnet min favoritt! Max Factor the Colossal volume.

Fordeler øyevippene fint, klumper ikke, og drysser ikke :danse:

Skrevet

Jeg skal prøve Hypnose´n på nytt, og ikke bruke mascara på undervippene. Kanskje det ikke smitter da? Hadde ihvertfall vært greit å slippe å kjøpe ny med en gang, er ikke akkurat billig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...