Gjest myr Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 På videregående (ca 10 år siden) var en fyr i klassen min betatt av meg. Eller jeg tror han var betatt men problemet var bare at han var så veldig beskjeden (og jeg sjenert) så det ble aldri noe mellom oss. Han er ikke hva eg ser på som attraktiv, men en snille gutt (som dessverre gjorde litt for lite ut av seg etter min smak). Jeg ble sammen med han jeg ble gift med, og har vært på Hils med han noen få ganger etter det. Nå har han funnet meg på sukker og sier han hat lyst til å treffe meg igjen. Og jeg er usikker... Er han ennå like beskjeden? Eller kanskje det er litt mer tak i han nå? Virker ikke som han har klart å slippe meg...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg tror 10 år kan gjøre mye med noen. Kanskje han har forandret seg ganske mye, men uansett hadde det kanskje vært moro å møte han igjen uansett? Hvis det skulle vise seg å ikke klaffe har du jo iallefall fått en god mimre stund Anonym poster: 3a2c16c9d74bf45b7e7b27e2db74fa4f 1
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Du har vel ingeting å tape på å møte han. Om ikke annet, kan dere jo få en hyggelig mimrestund om "gamle dager" 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Du skriver ikke noe om at du har vært tiltrukket av denne mannen, så da er det vel ingen grunn til å treffe han. Men hvis du likte han bortsett fra at han var beskjeden, så synes jeg du skal gi det en sjans. Han kan jo være mindre beskjeden nå. Dessuten er det jo mange beskjedne som bare trenger å bli litt kjent før de blir mer åpne. Anonym poster: 2a63654871725b995abeabf46be97448 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Folk forandrer seg ofte mye når de kommer vekk videregående og finner sin "hylle" i livet. Det er ikke sånn at du sier ja til å gifte deg meg ham fordi du sier ja tilen date! Anonym poster: 48e5139da9b987b4bea1fdf44562ad40 1
FantasDick Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Jeg ble sammen med han jeg ble gift med, og har vært på Hils med han noen få ganger etter det. Du er gift? 1
Gjest myr Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Du skriver ikke noe om at du har vært tiltrukket av denne mannen, så da er det vel ingen grunn til å treffe han. Men hvis du likte han bortsett fra at han var beskjeden, så synes jeg du skal gi det en sjans. Han kan jo være mindre beskjeden nå. Dessuten er det jo mange beskjedne som bare trenger å bli litt kjent før de blir mer åpne. Anonym poster: 2a63654871725b995abeabf46be97448 hm.. han var nå en snill gutt. tror jeg var med fascinert av at han var betatt av meg , enn tiltrukket av han.
FantasDick Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Hehe, nei ikke nå lenger Da er det vel bare å hoppe i det - kan vel ikke skade med en date? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 eg har iallefall forandra med dei ti siste åra! til det tusen gongar betre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå